تهران – ایسکانیوز: رسانه‌های انگلیسی از دلیل نپیوستن مسی به آرسنال خبر داده‌اند که در نوع خود جالب توجه است.

باشگاه آرسنال و شخص آرسن ونگر این روزها یکبار دیگر تحت فشار قرار گرفته‌اند و به خاطر نتایجی که در لیگ برتر انگلیس به دست آورده‌اند مورد غضب هوادارانشان قرار گرفته‌اند.

با این حال درز خبری مبنی بر اینکه ونگر در سال 2003 به راحتی قید خرید مسی را زد حسابی سر و صدا به راه انداخته است. به گزارش رسانه‌های انگلیسی ماجرا از این قرار است که ونگر در سال 2003 برای خرید سه بازیکن «لاماسیا» (مدرسه فوتبال بارسلونا) پیش قدم می‌شود. سه بازیکنی که او می‌خواسته فابرگاس، مسی و پیکه بوده است.

از این سه نفر فابرگاس را می‌خرد و سر اجاره خانه با مسی به توافق نمی‌رسد! آن طور که این رسانه‌ها گزارش داده‌اند ونگر قبول نمی‌کند که اجاره خانه مسی و خانواده‌اش در لندن را بپذیرد و به همین خاطر این بازیکن ترجیح می‌دهد در بارسلونا بماند.

انتشار این خبر خشم ونگر را برانگیخته است؛ تا جایی که او تصمیم گرفت در کنفرانس خبری درباره این موضوع حرف بزند:« ببینید؛ ما آن سال مسی، فابرگاس و پیکه را می خواستیم. درباره فابرگاس همه چیز خوب پیش رفت و او را خریدیم ولی درباره مسی بحث اجاره خانه و منزل و این مسائل نبود. مسی را نخریدیم چون به ما گفته بود در بارسلونا راحت تر است».

گفتنی است مسی سه شنبه شب موفق رکورد گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا را بشکند و برترین گلزن تاریخ این بازی‌ها لقب بگیرد.
کد خبر: 153465

وب گردی

وب گردی