ایسکانیوز : مدیراجرایی مسابقات ایران موبی کد +2014 ، از آغاز مرحله دوم داوری آثار منتخب ​مسابقه ​ایده پردازی و برنامه نویسی ابزارهای هوشمند " ​​ایران موبی کد +2014​ " خبرداد.

علیرضا مجدآبادی در گفتگو با روابط عمومی ایران موبی کد ، اظهار داشت: مسابقات ایران موبی کد، مسابقاتی با هدف توسعه کارآفرینی و کسب و کار ​در ​حوزه ابزارهای هوشمند است و مراحل داوری آن بصورت تخصصی ​در دو مرحله​ توسط ​کارشناسان با تجربه در مرحله اول و ​اساتید برجسته دانشگاه های معتبر​ کشور در مرحله دوم​ صورت می پذیرد که در حال حاضر در بخش شرکت کنندگان حقیقی قریب به 40 اثر برتر به مرحله دوم داوری راه یافتند.

مدیراجرایی مسابقات ایران موبی کد همچنین از حضور و سخنرانی ​مهندس​ نصراله جهانگرد معاون وزیر ارتباطات و رییس سازمان فناوری اطلاعات در کنار شخصیت های علمی و کشوری خبر داد.

مجدآبادی در مورد محور ویژه مسابقات یعنی "برنامه‌های کاربردی بانک، بورس و بیمه"، تصریح کرد: این ​محور به طور خاص با هدف ایجاد انگیزه و تشویق برنامه نویسان به منظور طراحی و تولید اپلیکیشن های خدمات این 3 حوزه که از کاربردی ترین خدماتی است که در بستر ابزارهای هوشمند قابل ارایه است تدوین شده است.

وی در مورد تدابیر اندیشیده شده برای بازاریابی و کاربرد برنامه‌های منتخب، گفت: پس از پایان مسابقات، ارتباط با ​برنده ها، ​منتخبین​ و دیگر شرکت کنندگان​ حفظ می‌شود. این موضوع زمینه مناسبی را برای کارآفرینی و توسعه کسب و کار آن ها فراهم می آورد و مسیری برای تبدیل شدن ایده ها به محصولات بومی و کاربردی خواهد بود.

​وی خاطرنشان کرد: ​این امکان وجود دارد که ​برگزیدگان به صورت ویژه به پروژه‌های ​نرم افزاری موبایل معرفی ​شوند.

وی از حضور پررنگ تولید کنندگان اپلیکیشن‌های موبایل و فعالان این عرصه و ارائه کارگاه‌های آموزشی توسط طراحان باتجربه اپلیکیشن های کاربردی در این مسابقات، خبر داد​ ​و در پایان گفت: روند مسابقات ایران موبی کد در قالب دوره های بعدی نیز همچنان ادامه خواهد داشت و هر دوره منطبق بر محور ویژه‌ای برگزار خواهد شد. دوره بعدی مسابقات ایران موبی کد، با محور ویژه سلامت برگزار میشود.

مسابقات ایران موبی کد، 8 لغایت 11 آذر 93 در دانشگاه امیر کبیر برگزار می شود.

کد خبر: 153571

وب گردی

وب گردی