تهران - ایسکانیوز: علیرضا منصوریان که در برنامه ورزش‌ومردم حضور یافته بود درباره علت موفقتیش در تیم نفت تهران اظهار داشت: موفقیت من و نفت با هم شکل گرفت و پیش از حضورم در این تیم یحیی گل‌محمدی هم موفق بود. من سعی کردم در تیم نفت تهران تجربیاتی که از تیم‌های ملی و امید داشتم در این تیم پیاده کنم.

او افزود: نفت به برخی مسائل نیاز دارد تا باز هم رشد کرده و به باشگاه‌هایی مانند سپاهان نزدیک شود که هم امکانات و نگاه حرفه‌ای دارند. مهمترین مسئله‌ای که باعث شد هر مربی به نفت می‌آید موفق باشد و زحماتش به چشم بیاید دیدگاه مدیریتی است که در این باشگاه وجود دارد که 10 سال پیش شکل گرفت و اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کنند. هیئت مدیره کاملا حرفه‌ای در باشگاه وجود دارد که هیچکدام در مطبوعات نیستند و این باشگاه چیزی به اسم سخنگو که این روزها در فوتبال ما باب شده ندارد. در باشگاه استقلال و پرسپولیس جدا از سرمربی و مدیرعامل سخنگو هم وجود دارد که به نظرم این تعریف کاملاً بی‌معنی است. ما در بایرن مونیخ نمی‌بینیم به جز سرمربی و مدیرعامل شخص دیگری صحبت کند. در باشگاه نفت هم همینگونه است و ما شخصی به نام سخنگو نداریم.


سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با اشاره به اینکه باشگاه نسبت به دیگر تیم‌های لیگ برتری خرج کمتری کرده است و بودجه 12 میلیاردی دارد به مشکلات مالی نفت اشاره کرد و گفت: ما تا هفته گذشته نگذاشته بودیم که مشکلات مالی‌مان رسانه‌ای شود و فقط 10 درصد قرارداد بازیکنان پرداخت شده بود اما بازیکنان بسیار خوبی داریم که کارشان را بدون حاشیه انجام می‌دهند این بازیکنان را از اَلَک رد کرده‌ایم که وجنات اخلاقی و فنی بسیار خوبی دارند. تک تک این بازیکنان گلچین شده‌اند، چرا که ما در راه‌مان تپه‌های ناهمواری داریم و حتی همین لیگ فرسایشی ممکن است به ما ضربه بزند. مشکلات مالی به این دلیل است که ما مؤسسه شده‌ایم و خودمان باید درآمدزایی کنیم.


بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال درباره دیدار این تیم مقابل ذوب‌آهن نیز گفت: خلاصه این بازی نگاه کردم. بازی 2 بر صفر را گل‌محمدی توانست مقابل استقلالی‌که پر افتخارترین تیم جام حذفی است با تیم خوبش برگرداند. استقلال برای بازی با ذوب‌آهن وارد یک چالش بزرگ شد و بعد از شکست در دربی این چالش طبیعی است. اگر دربی را ببرید همه در اردو خوشحال هستند اما وقتی این اتفاق رخ ندهد و عدم نتیجه‌گیری با شکست در دربی همراه شود، ناکامی‌های بعدی هم همراه می‌شود. به نظرم امتیاز میزبانی دلیل اصلی تغییر نتیجه دیدار ذوب‌آهن و استقلال بود.


منصوریان در پاسخ به این سؤال که علت تغییر نتیجه دربی چه بود و چرا استقلال در آن بازی هم بازی برده را باخت، اظهار داشت: مهمترین مسئله‌ای که دربی داشت، نتیجه‌اش بود که در نهایت یک تیم برنده شد. بعد از چهار بازی و تساوی بدون گل مردم خسته شده بودند و دیگر دوست نداشتند بازی مساوی شود. معتقدم استقلال بعد از گلزنی می‌توانست بازی را اداره کند اما از روی شکم‌سیری بازی کرد. پرسپولیس هم که چیزی برای از دست دادن نداشت، حمله کرد، گل زد و در نهایت هم برنده شد.


سرمربی تیم نفت تهران درباره اهداف تیمش و اینکه آیا به قهرمانی فکر می‌کند یا نه، تصریح کرد: هدف ما قهرمانی نیست و پله‌پله جلو می‌رویم. کاری به جدول نداریم و می‌خواهیم به همین شکل به روندمان ادامه دهیم تا ببینیم در پایان فصل چه اتفاقی رخ می‌دهد. ما تیمی داریم که میانگین سنی‌اش 23.5 سال است و بازیکنان جوانی را دور هم جمع کرده‌ایم. همچنین افرادی در این باشگاه حضور دارند که زحمات زیادی می‌کشند. یک مدیرفنی واقعی در باشگاه‌مان داریم که من توانسته‌ام به خوبی معنی یک مدیرفنی واقعی را حس کنم. شاید ویترین تیم نفت من باشم اما برای موفقیت و کسب پیروزی 17، 18 نفر تلاش می‌کنند تا تیم برنده باشد.


مربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان درباره حضور علی کریمی در کادرفنی تیم ملی نیز گفت: کاپیتان تیم ملی وقتی خداحافظی می‌کند باید از او مواظبت شود. کریمی کسی بوده که مرد سال فوتبال آسیا شده است، نماینده ایران در فوتبال آلمان بوده و در بایرن مونیخ و شالکه 04 بازی کرده و به نظرم بهترین انتخاب کی‌روش بود. او خودش هم علاقه شدیدی به مربیگری داشت و وقتی با او صحبت کردم فکر نمی‌کردم چنین علاقه‌ای به کار مربیگری داشته باشد.

کد خبر: 153689

وب گردی

وب گردی