تهران - ایسکانیوز: داریوش یزدانی هافبک سابق استقلال تهران نقدی را در صفحه اجتماعی‌اش درباره عملکرد ضعیف استقلال نوشته است. یزدانی معتقد است هر تغییری لازمه‌ی موفقیت آتی نیست. استقلال با شکست مقابل ذوب‌آهن در دیدار مرحله یک چهارم نهایی از دور این رقابت‌ها حذف شد تا انتقادها از عملکرد این تیم در فصل جاری و امیر قلعه‌نویی (سرمربی استقلال) به اوج خود برسد. استقلال در 10 بازی گذشته عملکرد بسیار ضعیفی داشته و انتقادهای زیادی نسبت به عملکرد این تیم بیان می‌شود. آبی‌پوشان روز گذشته پس از تساوی دو بر دو در وقت‌های قانونی مسابقه در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر صفر مقابل ذوب‌آهن شکست خوردند.

نقد داریوش یزدانی در صفحه اجتماعی‌اش به شرح زیر است:

پس از عدم نتیجه‌گیری لازم در هفته‌های اخیر توسط استقلال شاهد تحلیل‌های مختلفی از سوی کارشناسان، مدیریت، کادر فنی استقلال و همچنین پیشکسوتان تیم بوده و هستند. لازم است کلیه دوستان عزیز را متوجه چند نکته کنم.

1- ما روزهای خوبی هم با امیر قلعه‌نویی داشتیم. زمانی که مرتب به پرسپولیس می‌باختیم و حدود سال 83 امیر قلعه‌نویی به استقلال سر و سامان داد.

2- به عنوان کارشناس، هوادار و پیشکسوت می‌توانیم نظر بدهیم اما توهین نه (اتفاقات این روزهای استقلال می‌تواند برای هر مربی و تیمی رخ دهد.)

3- تنها تغییر ضامن موفقیت نیست باید ابتدا عنصری را پیدا کنیم که تا برای انجام تغییرات مثبت برای تیم را داشته باشد و نقشه برای یک معماری نوین داشته باشیم.
کد خبر: 153726

وب گردی

وب گردی