تهران – ایسکانیوز: باشگاه بارسلونا در نظر دارد آنخل دی ماریا بازیکن آرژانتینی منچستر یونایتد را به «نیوکمپ» بیاورد.

شرایط در تیم بارسلونا هنوز مبهم است؛ به رغم اینکه لیونل مسی یکی پس از دیگری رکوردهای پیش رویش را می‌شکند ولی هنوز شایعه رفتن او از بارسا تمام نشده است. در واقع گفت و گوی «لئو» با روزنامه «اوله» آرژانتین مسئولان بارسا را نگران کرده که اگر او برود چه بازیکنی را جایگزین مسی کنند.

آنخل در راه بارسا

به این سوال فرانسوا گالاردو، «ایجنت» ارشد فیفا در یکی از برنامه های تلوزیونی در شبکه «نئوکس» پاسخ داد که همین موضوع رویکرد تازه ای در روند پرونده مسی به وجود آورده است. گالاردو در این برنامه فاش کرد که بارسا برای جایگزینی مسی و در صورتی که او از بارسا برود در نظر دارد آنخل دی ماریا را به «نیوکمپ» برود. او حتی از پیشنهاد 60 میلیون یورویی بارسایی ها برای خرید دی ماریا هم پرده برداشت و این انتقال را در صورت جدایی مسی قطعی دانست.

مسی در چلسی؟

همزمان با انتشار این خبر سایت روزنامه «دیلی اکسپرس» خبری منتشر کرده مبنی بر اینکه مسی در صورت جدایی از بارسا راهی تیم چلسی می شود تا با ژوزه مورینیو همکاری کند. در این مطلب اشاره شده اگرچه مبلغ ترانسفر مسی زیاد است و فعلا از عهده آبراموویچ خارج، ولی اسپانسر اصلی چلسی یعنی «آدیداس» قرار است در این پروسه این تیم را یاری کند.

آدیداس که اسپانسر اصلی مسی هم است به چلسی قول داده بخش اعظمی از مبلغ این ترانسفر را به عهده می گیرد تا این بازیکن را از بارسا که اسپانسر اصلی اش «نایکی» است درآورد و به تیمی دهد که برند خودش را می پوشد.
کد خبر: 153731

وب گردی

وب گردی