تهران- ایسکانیوز: کارگاه‌های تخصصی و آموزشی خانه‌ی تئا‌تر فرهنگ‌سرای گلستان برگزارمی‌شود.

unnamed (2)

کارگاه تخصصی و آموزشی تئا‌تر باهم‌کاری موسسه‌ی فر‌هنگی هنری افرامانا توسط خانه‌ی تئا‌تر فرهنگ‌سرای گلستان برگزارمی‌شود.
این کارگاه‌ها با حضور پیام دهکردی، رویا افشار ، بهزاد صدیقی، علی سرابی‌، یاسر خاسب و فائزه فیض از آغاز زمستان سال جاری در فرهنگ‌سرای گلستان برگزار می‌شود.

این کارگاه‌ها توسط خانه‌ی تئا‌تر فرهنگ‌سرای گلستان زیر نظر استادان حرفه‌ای تئاتر در رشته‌های نمایش‌نامه‌نویسی، دیدن و تحلیل تئا‌تر، بازی‌گری (بدن و حرکت و بداهه) و نمایش خلاق کار‌گاه‌های تخصصی و آموزشی تئاتر برگزار می‌کند.

در این کارگاه‌ها پیام دهکردی در رشته‌ی بازی‌گری، رویا افشار در رشته‌ی بازی‌گری ، علی سرابی در رشته‌ی نمایش‌نا‌مه‌نویسی‌، یاسر خاسب در رشته‌ی بدن و حرکت ، بهزاد صدیقی در دو رشته نمایش‌نامه‌نویسی و دین و تحلیل تئا‌تر و فائزه فیض در رشته‌ی نمایش خلاق تدریس می‌کنند.
به هنرجویانی که هر یک از دوره‌های این کارگاه را با موفقیت سپری کنند، گواهی‌نامه‌ی پایان دوره اهدا می‌شود .
لازم به یادآوری است کارگاه‌های نمایش‌‌نامه‌نویسی و بازی‌گری با استادی رویا افشار در دو ترم مقدماتی و تکمیلی، کارگاه بازیگری علی سرابی به صورت یک هفته‌ای و کارگاه بازی‌گری پیام دهکردی به صورت یک روزه برپا خواهد‌شد.
علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و شرکت در این کارگاه‌ها می‌توانند به واحدآموزش فرهنگسرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب خیابان بوستان فدک مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیش‌تر با شماره تلفن77813002 تماس بگیرند.
کد خبر: 153780

وب گردی

وب گردی