سایت فیفا بعد از دور دوم گروهی، لیست کاملی از آمار و ارقام بازیکنان حاضر در جام جهانی منتشر کرد.

به گزارش ایسکانیوز، در لیست بیشترین ضربات به سمت دروازه رضا قوچان‌نژاد در رده پانزدهم قرار دارد. کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و شردان شکیری نفرات اول تا سوم این لیست هستند. گوچی در دو بازی گذشته ایران 7 ضربه به سمت دروازه زده که 4 ضربه داخل چارچوب و 3 ضربه خارج از چارچوب بوده‌اند. نیمار بالاتر از قوچان‌نژاد در رده چهاردهم است و دمپسی پایین‌تر از او در رده شانزدهم قرار دارد. بازیکنانی مثل نانی، لوئیز سوارز، ادینسون کاوانی، یحیی توره، ماریو گوتزه و ماریو بالوتلی بین پانزدهم تا سی‌ام هستند. البته در این بین سوارز فقط یک بازی انجام داده و نمی‌توان آمارش را با دیگر مهاجمان این لیست مقایسه کرد.

در لیست بیشترین دوندگی هم آندرانیک تیموریان با 21.9 کیلومتر بهترین آمار را بین بازیکنان ایران دارد و در رده بیست و پنجم دنیاست. 7 بازیکن تیم ملی در دو مسابقه ایران بیشتر از 18 کیلومتر دویده‌اند. یکی از این بازیکنان اشکان دژاگه است که در هر دو بازی ایران تعویض شده و در 158 دقیقه توانسته 18.4 کیلومتر بدود.

ایران در زمینه تعداد پاس‌ها آمار خوبی ندارد اما در بین مدافعین، امیرحسین صادقی با 15 دفع موقعیت در رده سی و پنجم برترین مداقع جام جهانی است.
کد خبر: 15440

وب گردی

وب گردی