ایسکانیوز: رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي گلستان نسبت به سوء استفاده افراد كلاهبردار نسبت به پيامك هاي دروغين دريافت جايزه در اعياد و مناسبت ها هشدار داد.
به گزارش خبرنگار حوادث ايسكانيوز ، ،سرهنگ محمد رضا اكبري گفت: رسيدگي به پرونده هاي مرجوعه تعدادي از پرونده هاي كلاهبرداري با شيوه و شگرد از طريق پيامك شهروندان مي باشد.
وي افزود: مجرمان با استفاده از شگردهايي ضمن دريافت اطلاعات بانكي از خودتان ، دست به كلاهبرداري مي زنند.
اين مقام انتظامي اذعان كرد: علي رغم ارائه هشدار هاي زياد در خصوص كلاهبرداري از طريق ارسال پيامك همچنين شاهد وقوع اينگونه جرائم در سطح استان هستيم.
وي تصريح كرد: مجرمان در اين روش با ارسال پيامك به تلفن همراه شهروندان با اعلام برنده شدن آنها در طرح ها و مسابقات متخلف اقدام به كلاهبرداري از آنان مي كنند.
سرهنگ اكبري بيان كرد: افراد كلاهبردار در اين ترفند هنگام مناسبت هاي مختلف با ارسال پيامك بر روي خطوط تلفن همراه شهروندان آنها را برنده جايزه معرفي و سپس جهت پرداخت جايزه آنها را به كنار دستگاه خود پرداز كشانده و با مانور هاي متقلبانه وجوه افراد را به حساب هاي خود انتقال مي دهند.
رييس پليس آگاهي گلستان در خاتمه به شهروندان توصيه كرد: مراقب فريب هاي پيامكي و تلفني برنده شدن در قرعه كشي ، انتقال وجه و پرداخت جايزه باشند.
کد خبر: 157748

وب گردی

وب گردی