ایسکانیوز: چند سال پیش که گوشی های همراه وارد ایران – و جهان! – شدند، شاید هیچ کس فکر نمی کرد که به این سرعت به یکی از مهم ترین ابزار روزانه ما تبدیل شود. تلفن همراه را می توان گاهی درون کیف قرار داد، گاهی درون جیب و در مواردی هم همیشه در دست نگه داشت! هر کدام از این شیوه ها که مورد پسند شما باشد، بعضی وقت ها یکنواختی ظاهری آن می تواند حوصله ی شما را سر ببرد. یا حتی اگر کمی حواس پرت باشید، ممکن است به دفعات گوشی همراهتان از دستتان بیفتد و به زمین بخورد و هر بار زمین خوردن، همان و کندتر شدن سیستم آن (و گاهی اوقات کلا کار نکردن آن) همان!
برای حفاظت از تلفن همراه، دومین راه خریدن محافظ برای آن است. (راه حل اول، این است که حواستان را بیشتر جمع کنید!) اما اگر شما کمی مشکل پسندید، برای خرید قاب محافظ گوشی، قطعا به مشکل بر می خورید.
پیشنهاد ما به شما، درست کردن قاب شخصی خودتان است. ما چند ایده ی ساده برای شما آماده کرده ایم. مسلما با سلیقه و نظر شخصی تان، نمونه های بسیار زیبایی خلق خواهید کرد!
آماده اید؟ اول یک قاب ساده پلاستیکی که هیچ چیز اضافه ای ندارد، برای موبایلتان بخرید.
1) آیا یک قاب پارچه ای می خواهید؟ قاب های پارچه ای احساس صمیمیت بیشتری از انواع دیگر قاب القا می کنند. لمس این قاب ها حس بسیار خوبی متبادر می کند و به خاطر اصطکاک زیادش با پوست دست، احتمال به زمین افتادن گوشی شما به حداقل می رسد.
برای درست کردن این قاب ها، تنها کافی است به اندازه ی قاب، از پارچه مورد نظر بریده و با چسب قطره ای، بچسبانیدش! اگر می خواهید گلدوزی یا عدد دوزی بر روی پارچه انجام داده و یک کار بی نظیر و منحصر به فرد داشته باشید، حتما قبل از چسباندن پارچه انجامش دهید. اگر می خواهید کلاژ پارچه بسازید، این کار را بعد از چسباندن پارچه اولیه انجام دهید.

unnamed (3)

2) دوست دارید در قاب گوشی تان قطعات براق فلز کار شده باشد؟ می توانید از پونز ها یا میخ های خیلی باریک استفاده کنید. ابتدا جای هر پونز را بر روی قاب پلاستیکی مشخص کرده و سپس پونز ها را الصاق کنید. اگر نوک پونزها را کمی داغ کنید، راحت تر در زمینه ی پلاستیک فرو می روند. دنباله ی پونزها را می توانید با دمباریک، خم کنید. اگر نگرانید که پشت تلفن همراهتان خش بیفتد، از ابتدا می توانید نوک پونز را جدا کرده و اینبار با چسب، بچسبانیدش.
3) شما می توانید پشت قاب سفید یا بی رنگ پلاستیکی را با لاک های مختلف، شکل بکشید. حتی مدل های بسیار آسانی شبیه رنگ های رنگین کمان، فقط به تعداد کافی لاک با رنگ های مختلف نیاز دارید.

unnamed
4) پشت قاب را یکسره چسب چوب بزنید. سپس روی آن اکلیل بپاشید.
5) چند مهره یا مروارید یا منجوق بردارید. طرح مورد نظرتان را روی کاغذ بکشید و با چسب حرارتی، شکلی که می خواهید را ایجاد کنید!

unnamed
6) چند ماژیک رنگی بردارید. پشت قاب را نقاشی کنید. سپس روی آن را تثبیت کننده و یا برق ناخن بزنید.
و در آخر، از قاب منحصر به فردتان لذت ببرید!

قابهای موبایل از 5 هزار تومان در بازار وجود دارد اما قابهایی که طرح و مدل و نگین دارند از 25 تا 100 هزار تومان هستند شما میتوانید با خرید یک قاب 5000 تومانی ساده و کمی خلاقیت یک کیف و قاب موبایل زیبا داشته باشید که در بازار حداقل 50 هزار تومان است .
پس همین حالا دست به کار شوید
کد خبر: 162205

وب گردی

وب گردی