تهران-ایسکانیوز: علوی فاضل، معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: متقاضیان ثبت نام در دوره های بدون آزمون دكتری تخصصی باید در زمان ثبت نام در این دوره در مقطع كارشناسی ارشد فارغ التحصیل شده باشند، لذا آن دسته از داوطلبان که به هر دلیلی امكان فارغ التحصیل شدن در زمان اعلام شده را ندارند، امكان شركت در این دوره ها را نخواهند داشت.


معاونت سنجش و پذیرش در خصوص شرط معدل ثبت نام این دوره ها گفت: متقاضیان باید در رشته های علوم انسانی معدل 18 به بالا و رشته های غیرعلوم انسانی و رشته مدیریت خدمات بهداشتی درمانی و حسابداری 17 به بالا را در مقطع كارشناسی ارشد خود كسب كرده باشند. ضمناً فارغ التحصیلان دوره های كارشناسی ارشد پیوسته و دكتری حرفه ای و عمومی نیز حداقل معدل 17 را كسب كرده باشند.


علوی فاضل تأكید كرد: كلیه متقاضیان باید حداقل نمره پایان نامه آن ها 5/18 باشد و حداكثر در شش نیمسال فارغ التحصیل شده و فاقد دروس معادلسازی باشند. وی درخصوص مقالات چاپ شده داوطلبان گفت: این دسته از داوطلبان لازم است كلیه مقالات و تولیدات علمی چاپ شده خود در مجلات ISI و یا ISC و مجلات علمی پژوهشی فارسی زبان و غیرفارسی زبان داخلی یا خارجی و مقالات ارائه شده در كنفرانسها و همایشهای داخلی و خارجی بصورت فایل PDF در صفحه ثبت نام ارسال كنند.


علوی فاضل در پایان تأكید كرد: با توجه به اینكه ملاك رتبه بندی اولیه متقاضیان دوره بدون آزمون نمرات معدل، پایان نامه، رشته فارغ التحصیلی و فعالیت های علمی پژوهشی داوطلبان است؛ لذا هرگونه ثبت و یا ارسال اطلاعات نادرست منجر به حذف داوطلب از پردازش خواهد بود.

کد خبر: 162270

وب گردی

وب گردی