ایسکانیوز: چند سال پیش، سازنده های وسایل الکترونیکی تلاش می کردند تا جایی که می شود این وسایل را با سیم های بلندتری تولید کنند. بعد، سیم سیارهای بلند و بلندتر هم به بازار آمد و کار به جایی رسید که کف زمین و یا سطح میز پر از رشته سیم های مختلف شد! اینجا بود که وسایلی برای مرتب کردن و راه هایی برای تقسیم بندی این سیم ها ابداع شد. امروزه، تولید کننده های وسایل الکترونیکی، وسایلی با سیم های کوتاه تر تولید می کنند. شما می توانید با قرار دادن یک سیم سیار کنار میزتان، تمام وسایلی که نیازمند شارژ هستند را مدیریت کنید. مثل لپ تاپ، کیندل و تلفن همراه.
unnamed (3)
صحبت به شارژ کردن تلفن همراه که می رسد، بحث کمی متفاوت می شود. گاهی سر کار یا پشت میز شخصی نیستیم و به دلیل تماس مستقیمی که این وسیله با پوست صورت دارد، نمی شود وقتی آن را به شارژ می زنیم، هرجا رهایش کنیم. از آنجا که هر مشکلی، راه حل ساده ای دارد، می توان با کمی خلاقیت به این مشکل غلبه کرد. اما چطور؟
شما در خانه قوطی خالی شامپو و لوسیون دارید؟ می توانید با یک قیچی و کمی سلیقه، یک جا موبایلی مخصوص شارژ شدن ساده بسازید. اما چطور؟ ابتدا با ماژیک، طرح مورد نظرتان را بر روی قوطی بکشید. در بخش پشتی جا موبایلی، نیاز به یک دایره دارید که وقتی شارژرتان درون پریز برق است، جاموبایلی را مستقیما به خود شارژر آویزان کنید. بعد با باقیمانده قوطی را با قیچی یا کاتر جدا کنید تاحجمی کاسه طور برای قرار دادن خود گوشی همراه داشته باشید. به این شیوه قرار گرفتن موبایلتان بر روی زمین یا سطوحی که از پاکیزگی شان مطمئن نیستید، می پرهیزید.
یک قوطی خالی و بریده شده ی لوسیون، نمای آنچنان زیبایی ندارد. برای زیباتر دیده شدن، سطح قوطی را رنگ کنید و یا با پارچه بپوشانید.

جا موبایلی ها قیمت های متفاوت دارند از سه هزار تومان تا 100 هراز تومان. اگر سراغ کیس های هارد یاکیف های سخت و محکم بروید حتما باید بیش از 20 هزار تومان پول پرداخت کنید در حالیکه میتوانید این مبلغ را با کمی سلیقه و تلاش برای ساخت یک جاموبایلی دست ساز ژس انداز کنید .

 
کد خبر: 165187

وب گردی

وب گردی