ایسکانیوز: دیروز صبح یک دانش آموز سال اول دبیرستان مدرسه رشد واقع در نازی آباد منطقه 16 تهران مورد تهاجم موتور سوار قرار گرفت.

یک منبع آگاه و شاهد حادثه در گفت و گو با ایسکانیوز مطرح کرد : دیروز صبح دخترک در نزدیکی مدرسه مورد ضربت موتور سوار قرار میگیرد . این موتور سوار که از پشت با چاقو به مضروب حمله میکند که خوشبختانه به دلیل پوشش زیاد و لباس های ضخیم زمستانی از شدت زخم جلوگیری کرده است .

دانش اموز به بیمارستان منتقل شد و بعد از انجام پانسمان مرخص شده و به مدرسه باز گشته است اما متاسفانه جو نامناسب و نگران کننده ای در مدرسه و بین دانش آموزان حاکم شده است تا آنجایی که حتی دخترانی که محل سکونتشان نزدیک به مدرسه بوده و هیچ وقت از سرویس استفاده نمیکردند دیروز از مدیر مدرسه درخواست کردند که برای بازگشت به منزل برای آن ها آژانس بگیرد .

همزمان با این اتفاق در همان زمان پسر نوجوانی که او هم دانش آموز مدرسه سروش شاهد بوده است درست در شرایط مشابه اتفاق اول مورد حمله قرار گرفته است که آسیب او هم زیاد جدی نبوده و الان شرایط مساعدی دارد اما تاثیر نامناسب و مخرب روانی این ماجرا هم در مدرسه سروش شاهد در جریان است .
کد خبر: 167381

وب گردی

وب گردی