ایسکانیوز؛پلاس+/اینستاگرام و بقیه ی شبکه های اجتماعی، این روزها شاهد کمپین های متفاوتی هستند. بخشی از این کمپین ها را پیش از این معرفی کردیم کمپین هایی مثل مادرانه، ژانر عکس کودکی یا عکس گرفتن از محتویات درون کیف. تمامی این حرکت های اجتماعی بعد از مدت کوتاهی تمام شده اند و گاها عمری کمتر از پنج روز داشته اند.
اینبار اما، در حرکتی متفاوت جمعی از کاربران دور هم جمع شده اند و با هشتگ #سی_روز_دیسیپلین حرکتی هماهنگ آغاز کرده اند. آغاز این حرکت با مادران جوان بود و قرار بر این بود که میزان کالری مصرفی هر روزه خود را کاهش دهند و کمی ورزش کنند. هر کس از کارهای هر روزه اش گزارشی می نوشت و زیر عکس دلبخواه خودش منتشر می کرد. اما بعد از چند وقت، با گفتن اینکه هر کاری را سی روز مداوم انجام دهی می توانی مدت طولانی تر انجام بدهی و انجامش در تو نهادینه شده است، قرار بر این شد که هر کس در ابتدای هر ماه دو یا سه هدف مشخص کند و میزان پیشرفتش را گزارش دهد. حالا به جز مادران، زنان و مردان بسیاری به این کمپین پیوسته اند.
کسانی که عضو این کمپین می شوند، با تشویق و گفتن عبارات مدیریتی مثبت به یکدیگر، سعی در ادامه این روند و پشتیبانی همدیگر دارند. در آخر هر ماه، هر کس میزان رضایتمندی از خودش را با نمره دادن به خودش بیان می کند. این کمپین، نشان دهنده ی ثبات قدم حرکات جمعی و اثر مثبتی است که حمایت کردن، در پیشبرد اهداف حتی کوتاه مدت می گذارد.
unnamed

0 (2)

unnamed (1)
کد خبر: 168133

وب گردی

وب گردی