1671933_509

تهران-ایسکانیوز،پلاس+/ در حالی که بیش از یک سال به انتخابات مجلس دهم مانده است، جریان های سیاسی فعالیت های خود را برای شرکت در این انتخابات آغاز کرده اند. در این میان ما به سراغ نمایندگان مجلس رفته ایم تا چگونگی آرایش سیاسی انتخابات پیش رو را از آن ها جویا شویم. محمدرضا محسنی ثانی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه، این روزها مردم  در هر موردی به اعتدال و اعتدال گرایی گرایش دارند، عنوان کرد: ابتدا قبل از هر چیزی باید اشاره کرد که پیش بینی آرایش سیاسی مجلس آینده کمی دشوار است. اما با توجه به تجربیات و اتفاقاتی که امروزه مشاهده می کنیم، بنده فکر می کنم مردم بیشتر به اعتدال گرایی گرایش بیشتر دارند.

او در ادامه افزود: یکی از بزرگترین آفت هایی که بعد از انقلاب آن را در دولت ها مشاهده کردیم، افراط و تفریط های فراوان بوده است.

محسنی ثانی،مردم را از افراط و تفریط های فراوان در دولت ها فراری دانست و در این باره گفت: فکر می کنم در مجلس آینده شانس اعتدالگرایان از جریانات تند و افراطی بیشتر باشد، چرا که بارها مشاهده کرده ایم که همین افراط ها و تفریط ها در نظام هزینه های سنگینی را به همراه داشته است و امروز مردم فقط به فکر آرامش و اعتدال هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه، ما در کشور به فضایی آرام و دارای توازن و تعادل نیاز داریم، عنوان کرد: امروزه در نظام ما به دنبال توازن و تعادل توام با آرامش هستیم بنابراین سمت نیروهایی می رویم که برخاسته از اعتدال هستند . گروه هایی که به انقلاب اسلامی باور دارند و در راستای سخنان مقام معظم رهبری قدم بر می دارند و طبعا حرکت های بهتری می کنند. در حقیقت اینگونه از گروه ها از حاشیه های سیاسی کمتری برخوردارند و همین مسئله بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: 168439

وب گردی

وب گردی