ایسکانیوز : مرکز سلول درمانی و پزشکی ترمیمی جمعیت هلال احمر امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری و با حمایت این معاونت تأسیس و کار خود را آغاز کرد.
مرکز سلول درمانی و پزشکی ترمیمی جمعیت هلال احمر امروز با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، دکتر فرهادی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مسوولان جمعیت هلال احمر کشور افتتاح شد. این مرکز با حمایت معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری راه اندازی شده است.


ss_17752


ستاری طی بازدید از این مرکز درباره لزوم پرداخت به پروژه های مشابه و دلایل ساخت مرکز سلول درمانی و پزشکی و ترمیمی گفت: افتتاح و راه اندازی چنین پروژه هایی نگاه به آینده علم پزشکی در کشور است، در واقع سرمایه گذاری در این پروژه ها سرمایه گذاری برای آینده علم پزشکی کشور است.


معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: محصول تجاری پروژه های مرز دانشی ممکن است پس از۱۰ تا ۱۵سال نتیجه دهد در راستای توجه به این موضوع معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری وظیفه خود می‌داند تا از پروژه‌های مرز دانشی حمایت کند و در این زمینه سرمایه گذاری های لازم را نیز داشته باشد.
وی افزود: مردم باید شیرینی پیشرفت علم و دانش را در زندگی روزمره خود تجربه کنند بنابراین توجه به بحث درمان با استفاده از فناوی های جدید کمک به این هدف خواهد بود.


ستاری همچنین از حمایت پروژه هایی که درآینده منجر به توسعه تجاری سازی و درمان بیماری ها در کشور می شود خبر داد.
براساس این گزارش، معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در ادامه این مراسم، از مرکز ناباروری رویش و اتاق تمیز در این مرکز بازدید کرد.


 
کد خبر: 168448

وب گردی

وب گردی