تهران- ایسکانیوز: در همایش شصتمین سالگرد تاسیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران بر تقدیر از آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، به عنوان الگوی برتر در مدیریت عالی کشور تاکید شد.

به گزارش ستاد خبر همایش شصتمین سالگرد تاسیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، در این همایش که صبح امروز با حضور جمع کثیری از اساتید و دانشجویان در سالن الغدیر این دانشکده برگزار شد، پروفسور «علی اکبر فرهنگی»، دکتر «عادل آذر» و دکتر «طهمورث حسنقلی پور»، به عنوان سخنران بر اهمیت علم مدیریت و نقش و تاثیر آن در بهبود وضعیت کشور تاکید داشتند.

در این همایش که به عنوان نخستین بار در کشور ساختار مدیریتی در سازمان های خصوصی و دولتی با معیارهای علمی مورد بررسی قرار گرفت در چند شاخه مدیریت جهادی ، بحران،استراتژی، رسانه و مدیریت مالی افراد حقیقی و حقوقی به عنوان کاندیدای دریافت نشان برتر مدیریت انتخاب شده اند .

در زمینه مدیریت امور مالی این نشان به دو بخش خصوصی کشور به شرکت بیمه رازی و بانک اقتصاد نوین اهدا گردید.

دکتر امیری، عضو هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، در این همایش ضمن سخنرانی در رابطه با دانش مدیریت اظهار داشت: ما امروز در کشور ایران مدیران زیادی را به عنوان الگو در بخش های مختلف داریم که حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان نمونه برتر در مدیریت عالی کشور می تواند سرلوحه قرارگیرد و باید از ایشان در این خصوص تقدیر کرد.

علم مدیریت مهمترین بازوی کمکی مجریان کشور است

در بخش نخست این همایش دکتر «طهمورث حسنقلی پور»، رئیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران، نیز توسعه علم مدیریت را در تمامی امور اجرایی و برنامه ریزی در کشور یکی از نیازها و الزامات روز دانست و افزود: علم مدیریت می تواند به حل بحران ها و رفع نیازهای سازمانی و ارگانی بپردازد و به عنوان مهم ترین بازوی کمکی  در اختیار مجریان و قوه اجرایی کشور قلمداد گردد.

در بخش دیگری از این همایش پروفسور علی اکبر فرهنگی، استاد برجسته رشته مدیریت ایران، مدیریت را حاصل درایت توام با جهان بینی دانست و مشورت دانشگاهی و اساتید این رشته را در تمامی حوزه های ضروری دانست.

لزوم راه اندازی سازمان نظام مدیریت

دکتر عادل آذر، رئیس سازمان آمار ایران و عضو هیات علمی دانشگاه تربین مدرس در رشته مدیریت نیز به عنوان یکی دیگر از سخنرانان این همایش اظهار داشت: امروز با این جمعیت بزرگ خانواده مدیریتی ایران شایسته است به عنوان ماحصل این همایش سازمان نظام مدیریت در کشور تاسیس و راه اندازی شود.

در پایان این همایش از تمبر یادمان  شصتمین سالگرد تاسیس دانشکده مدیریت دانشگاه تهران رونمایی به عمل آمد و از اساتید و دانشجویان ممتاز دانشگاه تهران تجلیل شد.

خاطر نشان می شود در این همایش دانشکده مدیریت دانشگاه تهران تندیس برتر مدیریت مالی ایران را به مدیران عامل شرکت بیمه رازی و بانک اقتصاد نوین اعطا کرد.

لازم به ذکر است در این همایش دکتر محمدرضا صادق، مشاور رسانه ای رئیس جمهور و دکتر حسن قالیباف اصل، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادر نیز حضور داشتند.

 

 

 
کد خبر: 168985

وب گردی

وب گردی