تهران - ایسکانیوز: براساس گزارش روزنامه دیلی‌میل، بایرن‌مونیخ در صورت شکست در جذب مارکو رویس، به دنبال انتقال رحیم استرلینگ مهاجم 19 ساله لیورپول انگلیس به مونیخ است. هیچ نقل و انتقالی در مورد این ستاره به مونیخ تا تابستان آینده رخ نخواهد داد با این حال پپ گواردیولا در حال چیدمان اهداف نقل و انتقالاتش برای فصل آینده است.

خبرها حاکی از آن است که ستاره بزرگ وست‌فالن اولین گزینه جذب بایرن خواهد بود گرچه مونیخی‌ها اخیرا فاش کردند استرلینگ جدی‌ترین جایگزین بعد از مارکو رویس خواهد بود. ستاره آلمانی بندی به ارزش 20 میلیون پوند برای جدایی از دورتموند در قراردادش دارد و تیم بایرن در حالی خواهان جذب او و حل این بند است که  این وینگر دورتموندی از طرف غول‌هایی چون منچستر یونایتد، چلسی و آرسنال و رئال مادرید نیز تحت نظر است.

از سوی دیگر پسر لیورپولی‌ها تا بحال یکی از امیدوارکننده‌ترین استعدادهای باشگاه مرسی‌ساید بوده است که مدیران لیورپول با پیشنهادی 70 هزار پوندی هنوز برای کسب رضایت او راه درازی در پیش دارند.

ستاره لیورپولی‌ها اکنون با قراردادی به ارزش 25 هزار پوند برای لیورپول توپ می‌زند ولی اشتباهات یاران جرارد در لیگ جزیره و از دست دادن امتیازات پی‌در پی، می‌تواند به معنی عدم حضور آنها در لیگ قهرمانان فصل بعد باشد که این امر می‌تواند در تصمیم‌گیری او تاثیر زیادی داشته باشد.

با اینکه لیورپولی‌ها به شدت نسبت به تمدید قرارداد مهاجم جوانشان امیدوار هستند اما هفته‌های آتی روزهای سرنوشت‌سازی را برای جوان مرسی‌ساید رقم خواهد زد.

استرلینگ
کد خبر: 169050

وب گردی

وب گردی