تهران -ایسکانیوز: دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: با تشکیل دولت و مجلس حزبی، جمهوریت نظام تقویت و رقابت های انتخاباتی هم با توانمندی و کادرسازی از سوی احزاب ایدئولوژیک می شود.

محمد نبی حبیبی در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز درباره ضرورت تشکیل دولت و مجلس حزبی در کشور اظهار داشت: هر تشکیلاتی که نام حزب را به دنبال خود دارد باید از سه ویژگی عمده برخوردار باشد و نمی توان به هر تشکیلاتی عنوان حزب را اطلاق کرد.

وی ادامه داد: در ابتدای امر مبانی ایدوئولوژیک حزب باید مشخص و شفاف باشد تا از این طریق ایدئولوژی فکری را با کانال کشی به مردم انتقال دهد.

حبیبی گفت: توان ارائه برنامه برای اداره  کشور در مجلس، دولت، شوراهای شهر و روستا یکی دیگر از ویژگی های مهم است که باید در این زمینه مدنظر قرار داد و همچنین توان کادرسازی و تربیت مدیران لایق و کارآمد یکی دیگر از کارویژه هایی است که یک حزب باید داشته باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: داشتن این سه ویژگی جامعه را در تشکیل دولت و مجلس حزبی کمک می کند و لذا جمهوریت نظام و آرای مردم در اینصورت با اطلاع از توانمندی های سه گانه حزبی افزایش می یابد.

وی بیان داشت: بدین طریق رای مردم در انتخابات به مبانی فکری و توانمندی های کادرسازی و ایدوئولوژیک صورت می گیرد و نه براساس رقابت های فعلی که شعاری و فردی است.

حبیبی ادامه داد: اصل تشکیل دولت و مجلس حزبی را عملیاتی می دانم و معتقد به تحقق چنین مسئله ای در جامعه با توجه به فرایند موجود هستم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی به فعالیت های حزب متبوعش برای انتخابات آینده اشاره و تصریح کرد: مقدمات فعالیت انتخاباتی در استان و شهرستان ها آغاز شده اما مرحله تعیین نامزدهای انتخاباتی به سال آینده موکول می شود.
کد خبر: 169337

وب گردی

وب گردی