تهران - ایسکانیوز: حمید استیلی همچنان سرمربی راه آهن باقی خواهد ماند.

استیلی هفته گذشته بعد از شکست مقابل نفت تهران استعفا کرد و گفت بخاطر واگذار نشدن راه آهن، از این باشگاه می‌رود. با این وجود، او امروز تصمیش را عوض کرد و گفت با وجود استعفا از مالکیت باشگاه می‌خواهد سرمربی راه آهن بماند.

سرمربی راه آهن با دادستانی به توافق رسیده همچنان در راس کادرفنی باشد و روی تمرینات و نقل و انتقالات نظارت کند: «2 سمت در باشگاه راه‌آهن داشتم اما دادستانی اعلام کرد که دیگر حق هزینه‌کردن به عنوان مالک را ندارم و به خاطر همین قرار شد فعلا به عنوان سرمربی در خدمت تیم باشم تا ببینم چه اتفاقی رخ می‌دهد. قرار شده هزینه‌هایی را که تا امروز در راه‌آهن انجام دادیم را با دادستانی چک کنیم تا تکلیف آن مشخص شود.»

او اجازه جدایی بازیکنان تیمش در تعطیلات نیم فصل را نخواهد داد: «پس از اتفاقاتی که در مورد مالکیت رخ داد، تمام تیم‌ها 80 درصد بازیکنان ما را می‌خواهند و حتی برای این موضوع به باشگاه هم مراجعه کردند اما با اعلام سازمان لیگ هیچ بازیکنی فعلا نمی‌تواند از راه‌آهن جدا شود تا تکلیف تیم مشخص شود. من هم به بازیکنان گفتم که فعلا دست نگه دارند. می‌خواستیم مانند گذشته راه‌آهن را به یک تیم بازیکن‌ساز تبدیل کنیم چون هم به جوان‌ها به خوبی میدان دادیم و هم آکادمی قدرتمندی داریم.»

راه آهن با 16 امتیاز از 17 بازی در رده چهاردهم لیگ برتر است و یکی از کاندیداهای سقوط به حساب می‌آید.
کد خبر: 169628

وب گردی

وب گردی