images (1)

تهران-ایسکانیوز،پلاس+/مدتی است که با تراکت هایی  درب منزل خود روبرو می شویم که روی آن ها آمده است ازدواج و همسریابی، در حقیقت افراد بدون شناخت از یکدیگر به آن محل می روند تا ببینند که آیا شرایط ازدواج با یکدیگر را ارند و یا خیر. در این میان ما به سراغ نمایندگان مجلس رفته ایم تا از آنها جویا شویم که آیا این اقدام به لحاظ علمی درست است و یا خیر.  علیرضا خسروی عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه هیچ چیز نمی تواند جای ازدواج های سنتی ما را بگیرد، عنوان کرد: به طور حتم اینطور روش ها بسیار نادرست است چرا که با فرهنگ ایرانی ما به شدت مغایرت دارد. به عقیده ی بنده هیچ راه و روشی نمی توان جایگزین ازدواج های سنتی ما باشد. تاریخ نشان داه که ازدواج های سنتی همیشه جوابگو و مثبت بوده است.

او در ادامه افزود: این تراکت ها همه با هم جمع و نهایتا به یک جریان حقوقی ختم می شود. در حقیقت برای اینگونه تراکت ها باید پرونده تشکیل شود و مسبب آن محکوم شود.

عضو کمیسیون عمران، حفظ کردن حریم خانواده توسط افراد را از واجبات دانست و در این باره گفت: در حقیقت افراد جامعه نباید اجازه دهند اینطور تفکر ها در جامعه جای خودش را گیدا کند و همچنان باید مراقب حریم خانوادگی و ارزش های خود باشند، در واقع همگان باید از حریم خودشان در مقابل اینطور جریانات دفاع کنند.

خسروی با بیان اینکه وزرات ارشاد و قوه ی قضاییه باید روی این مسئله دقت بیشتری کنند، عنوان کرد: چاپخانه ای که اینطور تراکت ها را چاپ می کند باید مورد نظارت قرار گیرد و با آنها برخورد شود. در حقیقت یک چابخانه برای گرفتن مجوز باید مراحلی را طی کند و شهرادری هم باید در این مسئله ورود کناد تا ما دیگر شاهد اینطور جریانات نباشیم.

 
کد خبر: 170103

وب گردی

وب گردی