62

تهران-ایسکانیوز،پلاس+/ در حالی که بیش از یک سال به انتخابات مجلس دهم مانده است، جریان های سیاسی فعالیت های خود را برای شرکت در این انتخابات آغاز کرده اند. در این میان ما به سراغ نمایندگان مجلس رفته ایم تا چگونگی آرایش سیاسی انتخابات پیش رو را از آن ها جویا شویم. محمد فیروزی عضو کمیسیون عمران با بیان اینکه، تا رسیدن به انتخابات مجلس بسیار زمان داریم و نباید در این راستا عجله کنیم، عنوان کرد: به عقیده ی بنده یکی از ایرادات و مشکلات مجلس و دولت سیاسی کردن موقعیت کشور آن هم به این زودی است،چرا که در حال حاضر تلاش و فعالیت برای مجلس بسیار زود است.

او در ادامه افزود: متاسفانه در تمامی مسائل ما همیشه زودتر از وقت موعود وارد عرصه می شویم که این بسیار اشتباه است.

عضو کمیسیون عمران، کشور را نیازمند به آرامش دانست و در این باره گفت: در حال حاضر کشور نیاز به آرامش دارد نه اینکه ما از حالا شروع کنیم فضا را با جو هغای سیاسی ناآرام جلو دهیم. در حقیقت من فکر می کنم اگر این نوع فعالیت ها در دو طیف زودهنگام آغازذ شود صرفا وقت گرانبها را به هدر می دهند بدون آنکه کاری پیش گرفته شود.

او در ادامه افزود: انرژی های مثبت افراد در مجلس نباید از دست برود و دولت باید توانایی خود را به موقع در نظر بگیرد.

فیروزی، با بیان اینکه مردم به کاندیدایی رای می دهندکه از توانایی بالایی برخورد باشد و ادامه داد: در حقیقت اینروزها مردم دیگر پیگیر یک جریان خاص نیستند چرا که قبل از هر چیزی خواستار آرامش هستند و برای رای دادن فقط به توانایی های فرد اجرایی کردن اهداف فکر می کنند.
کد خبر: 170156

وب گردی

وب گردی