تهران ایسکانیوز: با حضور وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشکده پرستاری تربت جام واقع در استان خراسان رضوی افتتاح شد.
عملیات بازسازی دانشکده پرستاری تربت جام که به دلیل فرسودگی نیاز به بهسازی اساسی داشت در مدت چهار ماه با هزینه ای بیش از 8 میلیارد ریال انجام شده است که در حال حاضر 170 دانشجو رشته پرستاری در دانشکده تربت جام مشغول به تحصیل هستند
گفتنی است این دانشکده در مساحت یک هزار و 100 متر مربع بازسازی شده است که این بیمارستان در حال حاضر با پیشرفت 97 درصدی در این زمین حال ساخت است.
بازدید از مرکز بهداشتی درمانی کاریزنو از توابع تربت جام
سید حسن هاشمی در جریان سفر به استان خراسان رضوی از مرکز بهداشتی درمانی روستایی کاریزنو بازدید و در جریان ارائه خدمات به ساکنان این منطقه قرار گرفت.
مرکز بهداشتی درمانی روستایی کاریزنو از توابع شبکه بهداشتی درمانی شهرستان تربت جام است که هفت خانه بهداشت و بیش از هشت هزار جمعیت را زیر پوشش دارد.
حضور در فرمانداری تربت جام، بازدید از دانشکده تربت جام، تایباد و خواف از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به خراسان رضوی است.
گفتنی است، روز گذشته نیز وزیر بهداشت درمان و آموزش در سیزدهمین همایش سراسری دبیران هم اندیشی استادان دانشگاههای کشور در مشهد حضور یافت و در سخنانی اظهار داشت: توجه به کمیت و گسترش بی رویه دانشگاهها سبب آسیب به روند تکامل و ارتقا آموزش عالی در کشور می شود.
دکتر هاشمی گفت: بر این اساس در حوزه بهداشت و درمان هم اکنون اقداماتی در راستای ارتقا کیفیت آموزش و پیشگیری از کمیت گرایی در حال انجام است
شایان ذکر است : بازدید از بیمارستان در حال ساخت طالقانی از دیگر برنامه های سفر وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به تربت جام خواهد بود

کد خبر: 170233

وب گردی

وب گردی