تهران-ایسکانیوز: رئیس جمهوری و هیات همراه صبح فردا به خراسان جنوبی می روند. در  یازدهمین سفر کاروان تدبیر و امید سخنرانی و دیدار با مردم استان در محل استادیوم آزادی بیرجند ساعت هشت صبح ، دیدار با علماء، ایثارگران و نخبگان ساعت 18 عصر، حضور در جلسه شورای اداری استان ساعت 20 و نیز شرکت در نشست مطبوعاتی پس از شورای اداری از برنامه های رییس جمهوری در سفر به خراسان جنوبی است.
دولت تدبیر و امید از ابتدای آغاز به فعالیت خود از سال گذشته تاکنون، سفرهای استانی زیادی را به منظور عملیاتی کردن برنامه ها و پروژه های عمرانی در دستور قرار داده است.

ریس جمهوری به همراه تیمی از اعضای هیات دولت که تاکنون به استان های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، خراسان رضوی، زنجان و گلستان سفر کرده است این بار استان خراسان جنوبی را به عنوان یازدهمین ایستگاه خود در نظر گرفته است.

در خلال برنامه های دولت یازدهم در خراسان جنوبی، رئیس جمهوری در جلسه سرمایه گذاران استانی شرکت و با ایثارگران و خانواده های شهدا دیدار و گفتگو خواهد کرد.

همچنین در این سفر، طرح ها و مصوبات مربوط به توسعه استان که در شورای اداری استان با حضور رییس جمهوری و برخی از معاونان وی و وزرا به همراه مدیران استانی تشکیل می شود، نهایی خواهد شد و در ادامه تعدادی از وزرا و معاونان رییس جمهوری هم به شهرستان های مختلف استان خراسان جنوبی خواهند رفت تا ضمن ابلاغ سلام رییس جمهوری و آگاهی یافتن از نقاط مثبت و ضعف این شهرها، گزارشی از آخرین وضعیت این مناطق دریافت و به رییس جمهوری ارائه کنند.

در یازدهمین سفر استانی رییس جمهوری و هیات دولت، تمامی درخواست ها و مطالبات مردمی از طریق تلفن 111 (بدون پیش شماره)دریافت می شود.

جمع بندی سفر و پاسخ به پرسش های رسانه های استانی نیز برنامه نهایی سفر تیم تدبیر و امید خواهد بود.
کد خبر: 170242

وب گردی

وب گردی