تهران-ایسکانیوز: مهلت ثبت نام در بخش فن آفرینان جشنواره ملی  فن آفرینی شیخ بهایی  تا 15 دی ماه تمدید شد.
سروش علیمرادی، دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی،گفت: در بخش فن‌آفرینان، شرکت‌های دانش بنیان خصوصی که 51 درصد سهام متعلق به به بخش خصوصی باشدمی‌توانند ثبت نام کنند.
وی در خصوص تسهیلات اعطایی به برگزیدگان  بخش فن آفرینان اظهار کرد: تسهیلات ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان به 9 نفر از برگزیدگان در سه سطح نوپا، در حال رشد و رشد یافته و اعطای بورس به منظور حضور سه شرکت برتر در برنامه Slush در کشور فنلاند از جمله این تسهیلات است.
به گزارش روابط عمومی وزارت علوم، علیمرادی با اشاره به المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی، ویژه دانشجویان دانشگاه‌های کشور که همزمان با یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی برگزار می‌شود، ادامه داد: به برگزیدگان این المپیاد جوایز نقدی از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  و شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اعطا خواهد شد.
به گفته دبیر جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی، بخش طراحان کسب و کار ویژه گروه‌های آزاد به منظور ارایه یک طرح کسب و کار کامل و حضور در یک رقابت ملی نیز در این جشنواره برگزار خواهد شد.
وی در ادامه به بخش غیر مسابقه‌ای یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی اشاره کرد و افزود: وجود فضای نمایشگاهی برای شرکت‌های متقاضی در سالن اجلاس‌سران تهران، کارگاه‌های آموزشی که ویژه مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان عرصه اقتصاد دانش‌بنیان و نیز بورس فناوری و فرصت های سرمایه گذاری که ارزیابی تخصصی و ارزش گذاری فناوری طرح‌های نیمه صنعتی و عرضه یک فضای نمایشگاهی در سالن اجلاس سران به منظور جذب سرمایه گذار است را شامل خواهد شد.

گفتنی است، یازدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی در اردیبهشت ماه سال 1394 در سالن اجلاس سران تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر: 170595

وب گردی

وب گردی