تهران - ایسکانیوز: فدراسیون فوتبال درباره اعلام اسامی داوطلبان پست عضو هیات رییسه (نماینده باشگاه‌ها) اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

به گزارش ایسکا و به نقل از فدراسیون فوتبال، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

با عنایت به موضوع بند 9 ماده 33 اساسنامه فدراسیون در خصوص اقدام کمیته بررسی و تطبیق مدارک به آگاهی می رساند، کمیته مذکور پس از بررسی دقیق کلیه مدارک نامزدهای ثبت نام کرده و تطبیق آن با شرایط ذکر شده و همچنین دریافت نمابر و اصل فرم های پیشنهادی توسط اعضا مجمع و بررسی دقیق آنها در کمال صحت و سلامت، بدینوسیله نتایج استخراج شده نامزدهای واجد شرایط را بشرح ذیل اعلام می‌دارد.

اسامی داوطلبان پست عضو هیات رئیسه ( نماینده باشگاه ها ) برحسب حروف الفبا:

1- مرتضی حسن پور - مدیرعامل باشگاه نیروی زمینی

2- شهرام دبیری - مدیرعامل باشگاه دبیری تبریز

3- علی زینلی - مدیرعامل باشگاه صنعت مس رفسنجان

4- منصور قنبرزاده - مدیرعامل باشگاه نفت تهران

توضیحات :

1- در جلسه مجمع عمومی نامزدها فرصت معرفی و ارائه برنامه های خود را ندارند.

2- نامزدهای داوطلب پست انتخابی فدراسیون نیز می توانند برنامه های خود را لغایت پنجشنبه مورخ 4 / 10 / 93 به نحو مقتضی اطلاع رسانی نمایند.

3- وفق بند 6 از ماده 22 اساسنامه، اعضاء هیات رئیسه فعلی بدون حق رای در مجمع شرکت می نمایند .

1/3- اعضاء هیات رئیسه نمی توانند به عنوان یکی از اعضای حقوقی ( موضوع بندهای 3-1 الی 11-1 از ماده 22 ) در مجمع رای بدهند و می بایست جانشین واجد شرایط خود را کتباً معرفی تا ضمن شرکت در جلسه مجمع، در رای گیری شرکت نمایند.

2/3- سایر اعضاء مجمع ( به استثنا اعضاء هیات رئیسه ) به عنوان داوطلبان نامزد پست انتخابی فدراسیون ، ضمن شرکت در جلسه مجمع ، از حق رای برخوردار می‌باشند و نیازی به معرفی جانشین ندارند.

4- وفق ماده 26 اساسنامه برای برگزاری انتخابات، مجمع باید با حضور اکثریت دو سوم کل اعضا تشکیل شود.

1/4- انتخابات با رای گیری کتبی و مخفی انجام می شود و آرای مخدوش شده یا سفید آرای باطل تلقی شده و در شمارش آرا لحاظ نخواهد گردید.

2/4- برای انتخاب عضو هیات رئیسه، در دور اول رای گیری، کسب اکثریت مطلق ( 1+ 50% ) آراء اعضاء حاضر لازم است. در دوره های بعدی رای گیری، رای بیشتر سرنوشت رای گیری را مشخص می کند.

3/4- در صورتی که سرنوشت انتخابات در دور اول مشخص نشود، دو نفر کاندیدای دارای بالاترین آراء در دور اول انتخاب و در رای گیری دور دوم شرکت می نمایند .

4/4- در صورتی که در دور اول انتخابات بیشتر از دو نفر از کاندیدها دارای بالاترین آرا و مساوی با هم باشند ، تمامی افراد دارای بالاترین رای برابر به دور بعد راه می یابند .

5/4- در دور دوم چنانچه آرای دو نفر کاندیدا مساوی باشد ، فرد منتخب از طریق قرعه تعیین می شود .

رجاء واثق داریم، اعضاء محترم مجمع با درایت کامل و آگاهی از شاخص ها و خصوصیات داوطلبان محترم نسبت به گزینش کاندید منتخب خود بر حسب وظایف ذاتی اقدام می نمایند.

قبلاً از بذل توجه ای که مبذول داشته‌اید سپاسگزاری می شود.

مهدی محمد نبی

دبیرکل و دبیر مجمع
کد خبر: 170613

وب گردی

وب گردی