تهران - ایسکانیوز: مرتضی احمدی بازیگر سینما و تائتر و دوبلور فیلم های ایرانی ساعاتی پیش درگذشت.

مرتضی احمدی را می توان قدیمی ترین هوادار پرسپولیس دانست. کسی که یکی از سازندگان ورزشگاه راه آهن بود و سابقه بازی در تیم بزرگسالان این تیم را داشت.
مرتضی احمدی در سال 90 به برنامه نود آمد و یکی از پربیننده ترین برنامه های فردوسی پور را رقم زد. از حضورش در ورزشگاه آزادی و از بند همیشگی قراردادش به عنوان بازیگر با کارگردان صحبت کرد. مرحوم احمدی همیشه در قراردادش قید کرده بود که به هنگام برگزاری دیدار پرسپولیس سر صحنه فیلمبرداری حاضر نخواهد شد.

مرتضی احمدی معتقد بود که پرسپولیس به سمت نادرستی هدایت می شود و با ادامه ی این روند قطعا نابود میشود. همچنین مرحوم احمدی در مورد علی پروین گفته بود : پروین به این دلیل در پرسپولیس ماندگار شده است که راه ماندن در پرسپولیس را میداند و با هر سازی می سازد تا در تیم بماند.

مرحوم احمدی همچنین در مورد ناصر حجازی گفته بود : تفاوت حجازی و پروین دقیقا در گفتارهایشان بود. حجازی با هر سازی نمیساخت و حرفش را رک می زد و به همین دلیل برای مدتی از بطن جامعه دور شده بود.

مرحوم احمدی همچنین معتقد بود باید راهکاری بیاندیشند تا بانوان نیز بتوانند بازی های فوتبال را به مانند مردان از نزدیک تماشا کنند.

بازیگر سریال آرایشگاه زیبا در تاریخ 30 آذر 93 به دلیل کهولت سن و مشکلات ریوی در منزلش صبح امروز درگذشت.
کد خبر: 170793

وب گردی

وب گردی