تهران- ایسکانیوز: معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، درگذشت مرتضی احمدی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزای ایسکانیوز، در پیام علی مرادخانی آمده است: «ناباورانه به تماشای خزانی نشسته‌ایم که به گلستان هنر ایران‌زمین زده و این آزمون دشوار الهی را با درد و اندوهی جانکاه از سر می‌گذرانیم. این‌بار استاد مرتضی احمدی از میان دوست‌دارانش پر کشید و زخمی بر دل‌های‌مان نشست که التیام‌یافتنی نیست.»

در ادامه پیام معاون امور هنری آمده است: «استاد مرتضی احمدی عمر گرانمایه‌اش را یک‌سره وقف فرهنگ و هنر ایران کرد و تا همین روزهای آخر، با روحی خستگی‌ناپذیر در پی خلق اثری تازه بود. آن‌چه از این هنرمند خوش‌خلق و دوست‌داشتنی باقی مانده، جز آثاری درخشان و نوآورانه که هر یک برگی از تاریخ هنر سرزمین‌مان است، نامی نیکو است که یادش را در خاطرمان جاودانه کرده است. درگذشت استاد مرتضی احمدی را به خانواده محترمش و جامعه هنری تسلیت می‌گویم و امیدوارم بازماندگان و دوست‌دارانش در این روزها با توسل به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) و حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در برابر این مصیبت صبور و شکیبا باشند.»

مرتضی احمدی، هنرمند پیشکسوت تئاتر، سینما، رادیو و تلویزیون، بامداد یکشنبه سی‌ام آذرماه، هم‌زمان با سالروز رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، در سن 90 سالگی در منزلش درگذشت.
کد خبر: 170906

وب گردی

وب گردی