تهران - ایسکانیوز: دیشب رقابت‌های لیگ‌های مختلف اروپایی برگزار شد که در مهمترین دیدارها اتلتیکو مادرید توانست به راحتی اتلتیکو بیلبائو را شکست دهد و اینتر میلان در ثانیه‌های پایانی دیدار مقابل لاتزیو توانست تساوی خانگی را کسب کند.

لالیگا - هفته شانزدهم

تیم اتلتیکو مادرید با درخشش مهاجم فرانسوی خود در ایالت باسک مقابل اتلتیک بیلبائو به برتری چهار بر یک دست یافت. این دیدار بامداد روز دوشنبه به وقت تهران، از هفته شانزدهم لیگ باشگاه های اسپانیا در ورزشگاه سنت مامس ایالت باسک برگزار شد.

در ابتدای بازی، میکل ریکو برای بیلبائو گلزنی کرد تا حدود 40 هزار تماشاگر غرق در شادی شوند اما در نیمه دوم روند بازی تغییر کرد.

تنها یک دقیقه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که آنتونیو گریزمان گل تساوی را به ثمر رساند و در دقیقه 53 رائول گارسیا از روی نقطه پنالتی دومین گل مادریدی ها را به نام خود نوشت. در دقیقه 73 بار دیگر نوبت به گریزمان رسید تا گلزنی کرده و مدافع عنوان قهرمانی را در آستانه یک پیروزی مهم قرار دهد. همین مهاجم فرانسوی دقیقه 81 سومین گل خود و چهارمین گل تیمش را درون دروازه نماینده باسک کرد.

اتلتیکو مادرید با این پیروزی 35 امتیازی شد و پس از رئال مادرید و بارسلونا در جایگاه سوم قرار گرفت و بیلبائو نیز با 19 امتیاز در جایگاه یازدهم ماند.

اتلتیکو

سری آ ایتالیا

در چارچوب هفته شانزدهم سری‌آ ایتالیا دیشب در استادیوم سن‌سیرو شهر میلان تیم اینتر پذیرای لاتزیو بود که برابر میهمانش متوقف شد. در این دیدار لاتزیو بود که بازی را طوفانی آغاز کرد و توسط فلیپه اندرسون در دقیقه 2 به گل رسید. در ادامه همین بازیکن در دقیقه 37 گل دوم خودش و تیمش را وارد دروازه‌ی اینتری‌ها کرد. اما در نیمه دوم نراتزوری که این روزها اوضاع وخیمی در سری‌آ دارد به خود آمد و با گل‌های دقایق 66 و 80 کواچیچ و پالاسیو بازی را به تساوی کشاند تا از یک شکست خانگی فرار کند.

اینتر با این تساوی 21 امتیازی شد و در رده‌ی یازدهم قرار گرفت، لاتزیو هم با 27 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد. در جدول رده‌بندی یوونتوسِ 39 امتیازی صدرنشین است و رم با 36 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

اینتر
کد خبر: 170971

وب گردی

وب گردی