تهران - ایسکانیوز: رضا قوچان‌نژاد می‌تواند پس از جدایی اجباری از الکویت به چارلتون بازگردد.

مهاجم ایرانی الکویت با وجود گل‌های زیادی که برای تیمش زد، بعد از یک نیم فصل کنار گذاشته شد. اخراج محترمانه‌ای که می‌تواند توفیق اجباری برای مهاجم نوک تیم ملی ایران باشد.

قوچان‌نژاد تا پایان فصل با چارلتون قرارداد دارد و به صورت قرضی در الکویت بازی می‌کرد. بعد از فسخ قرارداد گوچی و الکویت او دوباره تبدیل به بازیکن چارلتون خواهد شد. چارلتون این فصل از فصل گذشته شرایط بهتری دارد و در رده دوازدهم لیگ دسته دوم انگلیس است. با این وجود، آن‌ها با 23 گل زده در 22 بازی، صاحب یکی از ضعیف‌ترین خطوط حمله لیگ هستند. آن‌ها نماینده‌ای بین 10 گلزن برتر لیگ ندارند و همین موضوع احتمال بازگشت گوچی به چارلتون را بیشتر می‌کند. البته قوچان‌نژاد فصل پیش در چارلتون عملکرد موفقی نداشت و در 15 بازی فقط یک گل برای این تیم زد.

در صورتی که چارلتون علاقه‌ای به بازگرداندن قوچان‌نژاد نداشته باشد گوچی نیم فصل دوم را هم قرضی در تیم دیگری بازی خواهد کرد. امکان دارد قوچان‌نژاد تیم جدیدش را پس از جام ملت‌های آسیا معرفی کند. تورنمنتی که تاثیر زیادی روی سرنوشت بازیکنان آسیایی خواهد داشت. 4 سال قبل، یوتو ناگاتومو مدافع چپ تیم ملی ژاپن پس از درخشش و قهرمانی در جام ملت‌های آسیا با ژاپن به اینترمیلان ایتالیا پیوست.
کد خبر: 171012

وب گردی

وب گردی