تهران- ایسکانیوز: مرتضی احمدی مرد خوش خنده "طهرون" روز گذشته در سن 90 سالگی به دیار باقی شتافت. مرتضی احمدی برای دو نسل نوستالژی دارد.یک نسل پدربزرگ های ما که با صدای او در برنامه های مختلف رادیویی زندگی سپری کرده اند و هم قدم با احمدی پا به سن گذاشته اند و یک نسل ما هستیم یعنی نسل دهه 60 و 60.اغلب وی را پدر بزرگ صدا می کرد یا پدر. نوستالژی صدایش برای نسل سومی ها هم راه خود را باز کرده است.نسل که کارتون پیناکیو  و صدای او را برای روباه مکار می پسندد.او پرسپولیسی دو آتیشه است.برای درگذتش بسیاری از هنرمندان و ورزشکارات قلم زده اند که به شرخ زیر است.

بهرام بیضایی:آن مرد سرود گمشده می خواند

بهرام بیضایی که این روزها در آمریکا زندگی می کند،در سوگ مرتضی احمد متنی به این شرح زیر در صفحه فیس بوک خود گذاشته است :

10387548_781609865220070_58611414477505501_n

 

محمد علی ابطحی: خدا بیامرزد این ترانه خوان فولکلور را 

ابطحی در صفحه فیس بوک خود نوشته است:

خدا رحمت کند مرتضی احمدی را. صدا پیشه.هنر پیشه. ترانه خوان. فولکلور شناس. طناز.موسیقی آشنا و پر از خاطره فولکلوریک تهران و ایران. پیش کسوت هنرمندی امروز ایران. پارسال که مریض بودم او هم اتاق بغلی من بود. هروقت فرصت که می شد، کلی برایم خاطرات می گفت. به ملت ایران و خانواده محترمش تسلیت میگویم.

وی در ادامه این متن عکس زیر را نیز منتشر کرده است

10850301_10152631044368935_3545392682531902440_n

عزت اله انتظامی: جای مرتضی احمدی دیگر  پر نخواهد شد

عزت‌الله انتظامی که از شنیدن خبر درگذشت مرتضی احمدی بسیار متاثر شده، یاد روزهایی می‌افتد که همراه با او در تئاتر پارس و تماشاخانه فرهنگ پیش پرده‌خوانی می‌کردند، و درباره او گفته است: "مرتضی احمدی کسی بود که تمام نکات ارزشمند قدیمی را در کتاب‌ها و آثارش جمع می‌کرد و بعد هم به چاپ می‌سپرد. ما روی صحنه با هم خاطرات خیلی زیادی داشتیم و او سابقه بسیار درخشانی در تئاتر و سینما دارد."

انتظامی درباره نحوه آشنایی‌اش با زنده‌یاد مرتضی احمدی افزوده: "من در تئاتر پارس بازی می‌کردم که مرتضی برای خواندن به آنجا آمد. او سبک خودش را در پیش‌پرده‌خوانی داشت که مردم هم آن را خیلی دوست داشتند و در این کار واقعا موفق بود. من هم پیش‌پرده می‌خواندم و با هم دوست بودیم و بارها با هم روی صحنه رفتیم. تا این که من به آلمان رفتم و رابطه ما قطع شد."

آقای بازیگر اضافه کرده: "اما بعد از بازگشتم، دوباره با هم ارتباط گرفتیم. همیشه هر وقت می‌دیدمش به او عرض ارادت می‌کردم و خیلی دوستش داشتم. هر وقت هم از او خواهش می‌کردم که سر فیلمی حاضر شود، با روی باز می‌پذیرفت و مرا شرمنده خود می‌کرد."

او که این روزها خود به دلیل بیماری در خانه بستری است با اظهار تاسف خاطر نشان کرده: "متاسفانه در شرایطی هستم که در این هوا دکتر اجازه خروج از منزل به من نمی‌دهد وگرنه الان وظیفه‌ام بود که به خانه‌اش بروم و به خانواده‌اش تسلیت بگویم. متاسفم که مرتضی را از دست دادیم. جای او دیگر به راحتی پر نخواهد شد."

 

سهیل محمودی:مرتضی احمد یکی از نازنین ترین طهرانی های عالم!

سهیل محمودی، شاعر در صفحه فیس بوک خود نیز  نوشته است :

سرنوشت هر کسی اینجا به قدر قصه ای ست
هر شب آید قصه ی ما هم به سر خواهیم رفت


( شادروان امیری فیروزکوهی)





یاد و خاطره مرتضی احمدی ، یکی از نازنین ترین طهرانی های عالم ، همیشه با خاطره های خوب ،در ذهن و ضمیر ما ایرانی ها خواهد ماند.

وی این عکس را به همراه متن منتشر کرده است

10349967_690562661062048_2225051864146491125_n


پرستویی: مرتضی احمدی خاکی و افتاده بود

پرویز پرستویی که در پیش از انقلاب با زنده‌یاد مرتضی احمدی در ضبط کاست‌هایی مخصوص رانندگان همکاری داشته، ضمن درگذشت این بازیگر توانای سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو به جامعه هنری و خانواده این هنرمند درباره زنده‌یاد مرتضی احمدی گفته است: "مردم به خاطر افتادگی و خاکی بودن مرتضی احمدی ایشان را خیلی دوست داشتند. من از قبل از انقلاب او را می‌شناختم. زمانی که کاست‌هایی را به کارگردانی ایشان در جهت فرهنگ شنیداری برای رانندگان به ‌ویژه رانندگان کامیون پر می‌کردیم، با هدف حمایت از این قشر که کمتر می‌توانستند تلویزیون ببینند و بسیار هم مورد توجه قرار گرفته بود."

پرستویی گفت: "تمام جامعه ورزش ایشان را می‌شناختند و به لحاظ علاقه‌ای که به ورزش و تیم پرسپولیس داشت، در تمام قراردادهایش قید می‌کرد در روزهایی که تیم محبوبش بازی دارد مقابل دوربین نرود."

این بازیگر با بیان اینکه از قدیم در منزل مرتضی احمدی رفت‌وآمد داشته است، خاطرنشان کرد: "این اواخر صدمه زیادی دیده بود و قد رشیدش خمیده شده بود."

حبیب رضایی: استاد مرتضي احمدي مي ماند

حبیب رضایی،بازیگر سینما در فیس بوک خود اینگونه نوشته است: اگر شهرمان -تهران مظلوم-صدايي داشت و اگر خاطرات مي توانست گويا شود،جز صداي خش دار و جان نشين ،اقاي احمدي نمي شد برايش صدايي تصور كرد...و كيست كه نداند "تنها صداست كه مي ماند"..استاد مرتضي احمدي مي ماند..همين

بهزاد فراهانی: مرتضی احمدی متولی فرهنگ کوچه و خیابان بود

بهزاد فراهانی می گوید: با رفتن مرتضی سینما، رادیو و تلویزیون هر سه فاجعه بزرگی را متحمل شدند، او متولی فرهنگ کوچه و خیابان بود؛ منش خوش و مهربانی او همیشه زبانزد می‌ماند
فراهانی ضمن عرض تسلیت به جامعه هنری بخاطر درگذشت زنده‌یاد مرتضی احمدی، افزود: مرتضی احمدی یک مسلمان جامعه دوست بود. او از دهه 20 با هدف عدالت اجتماعی زندگی کرد؛ در جنبش کارگری راه آهن بزرگترین رهبری بود که جنبش را هدایت می کرد. در انقلاب اسلامی ایران با سلاح در میدان جنگ برای آزادی، مبارزه کرد.

وی ادامه داد: آرشیو نادری که امروز از رادیو برای ما به جا مانده است توسط این مرحوم حفظ شده بود.

فراهانی یادآور شد: احمدی مردم دار بود. متولی فرهنگ کوچه و خیابان بود، صدای خوش، منش خوش و مهربانی او همیشه زبانزد بوده و خواهد ماند.

وی در پایان با ابراز تاسف گفت: با رفتن مرتضی؛ سینما، رادیو و تلویزیون، هر سه فاجعه بزرگی را متحمل شدند.

فخیم‌زاده: احمدی تبحر خاصی در لهجه تهرونی داشت

مهدی فخیم‌زاده، بازیگر و کارگردان سینمای ایران هم درباره مرتضی احمدی گفته ست: "با مرتضی احمدی سال‌ها دوست و همکار بودم. همیشه به ایشان ارادت خاصی داشتم، چرا که مرد بزرگی بود؛ نه فقط هنرمندی برجسته که انسانی برجسته بود."

او ادامه داد: "مرتضی احمدی، اطلاعات و قریحه و تبحر زیادی در زمینه لهجه تهرانی داشت و حتی کتاب‌هایی در این زمینه چاپ کرد. او به عنوان یک بازیگر، بیان بسیار درست و خوبی هم داشت که از سابقه پیش‌پرده‌خوانی‌اش ریشه می‌گرفت. فقدان ایشان ضایعه بزرگی است و به همه هنر دوستان تسلیت می‌گویم."

داریوش اسدزاده: دیگر همانند احمدی نخواهیم داشت

داریوش اسدزاده نیز از همکاران و دوستان قدیمی مرتضی احمدی با اظهار تاسف به مناسبت درگذشت این هنرمند عنوان کرد: "او یکی از قدیمی‌ترین هنرمندان تئا‌تر، سینما و تلویزیون بود که با داشتنن ۹۰ سال سن توانست تاثیرات فراوانی را در عرصه‌های متفاوت هنری بگذارد."

او گفته: "ما رفاقتی بسیار قدیمی با یکدیگر داشتیم و روزهای بسیار خوبی را با یکدیگر گذراندیم. من 20 روز پیش در منزل این هنرمند بودم و او از وضعیت مساعدی برخوردار بود. از شنیدن این خبر بسیار متاسف شدم و برای او از خداوند طلب آمرزش می‌کنم. ما دیگر فردی همانند او نخواهیم داشت. او هنرمندی بود که در همه عرصه‌ها به خوبی کار کرد و آثار قابل توجهی را از خود به یادگار گذاشت."

علی دایی: مرتضی احمدی هوادار واقعی فوتبال بود

علی دایی سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس نیز درگذشت مرتضی احمدی را تسلیت گفت. به نوشته وبسایت نود علی دایی، سرمربی سابق پرسپولیس که این روزها خارج از کشور حضور دارد، طی پیامی درگذشت مرتضی احمدی بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: "قافله مرگ بازهم حرکت کرد و در این پاییز غم انگیز دگر بار ما را سوگوار عزیزی دیگر کرد. مرتضی احمدی برای من ورای حضور مطلوبش در سینما و تلویزیون، سمبل مهربانی بود. سمبل یک هوادار واقعی فوتبال که عشق به تیم پرسپولیس را با همان صفای همیشگی‌اش معنا می‌کرد.

در این روز عزیز از خداوند می‌خواهم او را در بهشت همسفره خاتم نبوت (ص) و کریم اهل بیت (ع) گرداند. خوش به سعادتت استاد که در چنین ایامی رخت سپید سفر برتن کردی و آسمانی شدی. خداحافظ سمبل مهربانی و صفا و صداقت.
این ضایعه اسفناک را به خانواده معظم ایشان، بازماندگان، اهالی محترم هنر و ورزش و به خصوص پرسپولیسی‌های عزیز تسلیت عرض می‌کنیم."

ناصر ممدوح:نمی توانم باور کنم دیگر مرتضی احمدی نداریم

ناصر ممدوح مدیر دوبلاژ سیما فوت ناگهانی مرتضی احمدی را تسلیت گفتند و با اشاره به فعالیت‌های این هنرمند کشورمان گفت: از شنیدن این خبر به شدت متأثر شدم و نمی‌توانم باور کنم که مرتضی احمدی هنرمند ارزشمند کشورمان و صاحب صدای ماندگار ما را ترک گفته باشد.
وی افزود: سال‌ها با مرتضی احمدی آثار بسیاری را دوبله کردیم و زمانی که سندباد را کار می‌کردم ایشان یکی از رل‌های بزرگ آن را گویندگی می‌کردند.

ممدوح تصریح کرد: وی یکی از هنرمندان و بازیگران بزرگ طنزپرداز رادیویی بودند که سال‌ها در این هنر فعالیت کرده و در کنار آن یکی از پیش برده‌ خوان‌های خوب کشورمان بوده‌اند.

مدیر دوبلاژ سیما اظهار داشت: ایشان کارنامه‌ی درخشانی داشتند و بسیار متأسف هستم که این هنرمندان قدیمی و ماندگار ما را ترک می‌کنند.

درگذشت این هنرمند بزرگ را به خانواده‌ی وی، جامعه‌ی هنری و مردم تسلیت میِ‌گویم.

منوچهر والی زاده: مرتضی احمدی صاحب سبک بود

منوچهر والی زاده مدیر دوبلاژ پیشکسوت سیما ضمن ابراز تاسف در خصوص فوت ناگهانی مرتضی احمدی،‌ همکار و هنرمند ماندگار سینما و تلویزیون،‌ گفت: الان که شنیدم بسیار شک زده شدم و متاسفم که خبر فوت این همکار و هنرمند و بزرگ کشورمان را می‌شونم.
وی افزود: به خانواده‌ی ایشان تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای ایشان طلب مغفرت می‌کنم.

"مرتضی احمدی" بازیگر و هنرمند صاحب سبکی بودند که سال‌ها در دوبله نیز فعالیت داشتند.

غم از دست دادن ایشان را به همه‌ی مردم و دوستداران ایشان تسلیت می‌گویم.

علی کریمی: قدیمی‌ترین پرسپولیسی رفت

علی کریمی فوتبالیست محبوب کشورمان نیز با انتشار پیامی در اینستاگرام درگذشت مرتضی احمدی را تسلیت گفت. کریمی شخصی اش در اینستاگرام عکسی از احمدی را منتشر کرده و نوشته است: "قدیمی ترین پرسپولیسی از بین ما رفت؛ روحش شاد و یادش گرامی باد."

فردوسی‌پور: استقلالی ها هم  مرتضی احمدی را دوست داشتند

عادل فردوسی‌پور تهیه‌کننده و مجری برنامه تلویزیونی 90 که پیش از این در یکی از برنامه‌ها خود میزبان زنده‌یاد مرتضی احمدی بود، از او به عنوان هنرمندی دوست‌داشتنی یاد کرد که جامعه هنری قدر‌ او را ندانست.

عادل فردوسی‌پور که از شنیدن خبر درگذشت زنده‌یاد مرتضی احمدی بسیار متأثر شده بود، درباره این بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر، تلویزیون و رادیو که علاقه زیادی به ورزش فوتبال نیز داشت ،گفته است: آقای مرتضی احمدی خیلی دوست‌داشتنی بود و آدم را یاد تهران قدیم، یاد مادربزرگ و پدربزرگ، یاد پرسپولیس و طرفداران این تیم فوتبالی می‌انداخت و حضورش خیلی تأثیرگذار بود.

فردوسی‌پور درباره برنامه‌ای که مهمان آن زنده‌یاد احمدی بود، یادآور شد: آن برنامه خیلی دوست‌داشتنی و گرم بود. مخاطبان نیز استقبال خیلی خوبی از آن برنامه داشتند که آن استقبال و دوست‌داشتنی شدن برنامه به خاطر حضور آقای مرتضی احمدی بود.

این چهره شناخته شده عرصه کارشناسی فوتبال ایران که به عنوان مخاطب عرصه‌های مختلف هنری از جمله سینما و تئاتر نیز حضوری مستمر دارد با اشاره به ارتباط مداوم خود با زنده‌یاد مرتضی احمدی افزود: مدام با آقای مرتضی احمدی در تماس بودم و وقتی پرسپولیس می‌برد یا می‌باخت با هم درباره بازی‌ها صحبت می‌کردیم. آخرین بار که برای صحبت با ایشان تماسی تلفنی گرفتم، متوجه شدم که حالشان خوب نیست و خیلی متأثر شدم. حتی قصد داشتم که گزارشی از این وضعیت تهیه و در برنامه پخش کنم که دخترشان صلاح ندانست.

فردوسی‌پور با بیان اینکه ما هنرمندان علاقه‌مند به فوتبال زیادی داریم، تاکید کرد: اما آقای مرتضی احمدی با بقیه فرق داشتند. ایشان از طرفداران پر و پا قرص تیم پرسپولیس بود که استقلالی‌ها هم خیلی دوست‌اش داشتند.

فتحعلی‌بیگی: مرتضی احمدی خاطره ساز است

داود فتحعلی‌بیگی رئیس کانون نمایش‌های آئینی سنتی، مرتضی احمدی را هنرمندی تمام عیار دانست و گفت: او یکی از هنرپیشه‌های برجسته و خاطره‌ساز است که همیشه با صدایش در هر ذهنی به یاد خواهد ماند.

او ادامه داد: احمدی در مقام یک مولف و نویسنده، از نثر شیوا و دوست داشتنی برخوردار بود که در کتاب‌هایش به خوبی قابل مشاهده است. او خدمات شایان توجهی به فرهنگ عامه کرد که ماندگار کردن بخشی از فرهنگ نمایش‌های شادی آور، تصنیف‌ها و موسیقی سنتی ایرانی از جمله آنهاست. از جمله کتاب‌های قابل توجه این نویسنده "کهنه‌های همیشه نو" است.

این بازیگر و پژوهش‌گر یادآور شد: کار‌های هنری و تالیفی مرتضی احمدی هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد. او همیشه به عنوان هنرمندی مردمی، دوست داشنتی و نیک نفس در یاد‌ها می‌ماند.

محمد نوری: تعصب مرتضی احمدی برای ما درس بزرگی بود

محمد نوری کاپیتان پرسپولیس هم در اردوی تیم ملی با ابراز تاسف نسبت به درگذشت مرتضی احمدی به خانواده او و همین طور تمام پرسپولیسی‌ها تسلیت گفت. به نوشته ورزش سه؛ نوری که از درگذشت مرتضی احمدی شوکه به نظر می‌رسید، گفت: واقعا ناراحتی و تاسف من در کلام نمی‌گنجد. خاطرات زیادی با آقای احمدی داشتیم و تعصب او به پرسپولیس همواره برای همه ما درس‌های زیادی به همراه داشت. از صمیم قلب از درگذشت ناگهانی او متاسف شده و صمیمانه برای خانواده او و تمام پرسپولیسی‌ها آرزوی صبر و شکیبایی دارم. بی‌شک در ادامه راه تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت تا با موفقیت پرسپولیس روح او را شاد کنیم.

انصافی: مرتضی احمدی بی‌همتا‌ترین ضرب‌خوان‌های تهران بود

جواد انصافی، بازیگر و کارگردان تئاتر و تلویزیون نیز از زنده‌ یاد مرتضی احمدی به عنوان یکی از بی‌همتا‌ترین ضرب‌خوان‌های تهران نام می برد درباره او به ایران تئاتر م گوید: "ضربی‌خوانی و بحر‌طویل‌ خوانی را هرکسی بلد نیست، اما مرتضی احمدی در هر دو زمینه حقیقتاً تک بود. او از قدیم هم در رادیو، بیات تهران می‌خواند و در این زمینه هم منحصر به فرد بود. خوشبختانه به درخواست شاگردانش، بسیاری از دانسته‌هایش را کتاب کرد. جدا از کار بازیگری، در دوبله هم منحصر به فرد بود."

رحمتی: مرتضی احمدی جایگزین ندارد

اکبر رحمتی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون نیز که این روزها در نمایش مردن با دهان باز به کارگردانی دلارا نوشین در تماشاخانه سنگلج مشغول بازی است، در صفحه فیسبوک خود درباره زنده‌یاد مرتضی احمدی چنین نوشته: "آقا مرتضی هنرمندی بود که به جرات میگم جایگزینی نداره. چند سال پیش در سریالی همبازی بودیم. به محض ورود می‌گفت: اکبر بیا دیالوگامونو تمرین کنیم. منم می‌گفتم چشم آقا مرتضی. بعد یه جوری فضا رو آماده می‌کردیم که برامون خاطره بگه و واقعا از هر دری برامون حرف می‌زد. من خیلی از ایشون آموختم. هنرمندی به معنای واقعی مردمی و محبوب بود. یادش گرامی و روحش قرین آرامش.

بهاره رهنما: جای سخاوت مرتضی احمدی در سرزمین ما خالی است

"گل ياس براي من نماد و بوي ادمهاي قديميه ، منو ياد مامانبزرگم مي اندازه و بقيه بابابزرگ مامان بزرگها كه با رفتنشون ديگه كسي نيست تا برامون قصه بگه و اين يعني از گذشتن يك دوره مهم زندگي هر آدمي ،با اين عكس مي خَوَّان اين ياس ها تقديم به روح بزرگوار و نازنين مرتضي احمدي كه امروز از ميان ما رفت بكنم ،استاد بي بديلي كه جاي هنر سخاوت و دريا دليش شايد تا هميشه در سرزمين ما خالي باشه ، ميگن يلدا شب قصه هاست و مرتضي احمدي چنان قصه گوي خوبي بود كه ادم باور ميكنه امشب براي يلدايي فرشته هاي اسمون اون قصه ميگه ، فاتحه و صلوات نثار تمام مهرباني وجودش"
سام قریبیان، پسر فرامرز قریبیان:
"غیر از نسبت فامیلی که با زنده یاد آقای احمدی داشتیم، ارادت ویژه ای نسبت به ایشون داشتم. چه زمانی که ایشون همراه مادرم در شرکت چهل و هشت داستان، برای بچه ها نوار قصه ضبط میکردند و چه زمانی که در اولین فیلم پدرم به عنوان کارگردان با هم همکاری کردیم و چه زمانی که جسته گریخته ایشون رو میدیدم....تسلیت میگم درگذشت این هنرمند و انسان بزرگوار رو به خانواده ایشون و جامعه هنری. ممنون به خاطر خاطرات قشنگ"

مهناز افشار:
"پاييز ...
تسليت و تسليت به خانواده محترم اقاي مرتضي احمدي و همه مردم عزيز
و صبر براي بازماندگان
روحشان متعالي كاش اين همه غم زودتر جاي خود را به شاديها دهد و در خبر رساني خبرهاي خوش از هم پيشي بگيريم .
غم و شادي هميشه همراه هم بودند پس منتظر شادي خواهيم ماند"

صابر ابر:
"آقاي احمدي جان
خدا شما را براي مهماني خودش امشب برد...
خوش به حالش"

میلاد کی مرام:
"نمى دانم حكمت چيست.٢٨ صفر،امام حسن،شب يلدا.!!!يلداى من از صبح شروع شد.باز هم تسليت اين بار نه فقط به جامعه ى هنرى كه به تمام مردم ايران.روحش شاد"

نیوشا ضیغمی:
"درگذشت استاد بزرگ ادبیات فولکلور ، هنرمند برجسته ایران زمین مرتضی احمدی عزیز را به همگان تسلیت میگویم
یادش، هنرش، صدایش تا همیشه جاودانه خواهد بود"

مهدی پاکدل:
"شيشه مى در شب يلدا شكست. صداى تهرون "مرتضى احمدى" هم رفت. تسليت"

لاله اسکندری:
"رفتی ای مرد هنر در شب یلدای زمان
شب هجران تو یلدای جهان هنر است
‏غم فراق مرتضی احمدی را درشب یلدا به سوگ می نشینیم وبلندای همیشه روشن هنرش را در آفتاب آسمان جاودانگیها باور داریم"

رامبد جوان:
"عجب پاییزی بود ... روحش شاد و یادش گرامی"

مهرداد صدیقیان:
"آرام بخوابيد استاد"

آزیتا موگویی، کارگردان فیلم «تراژدی»
"سال هفتاد و شش مرحوم رضا ژیان تازه از آمریکا برگشته بود و صحبت از این بود که کاری بسازه شبیه مثل آباد با بازیگران خوب تاتر ...دور هم جمع شدیم خیلیها بودن که الان از معروفترین چهره های بازیگری هستن مثل فرهاد اصلانی که اون زمان بازیگر خوب تاتر بود و کار چندانی در سینما انجام نداده بود...یا اکبر عبدی که هنوز هم میدرخشه ..یا نعمت گرجی که بی نظیر بود و آنقدر که باید و شاید قدر ندید در سینما و تاتر.اما هر جا که میدان مناسبی بود به یاد موندنی ظاهر شد مثل فیلم درخت گلابی یا سریال امام علی..و خود رضا ژیان که خیلی زود از پیش ما رفت....اما در کنار همه ی این هنرمندان مرتضی احمدی حضوری داشت ورای بازیگری......مرد خوب صحنه بود و پدر مهربون برای همه ی ما و یک تهرونی اصیل و البته پرسپولیسی تمام عیار.....و آوازی داشت که تکرار نشدنیه....روحش شاد"

شهرام حقیقت دوست:
چه پاييزيست اين پاييز.... روحت شاد مرد بزرگ

بر اساس گزارش ایسکانیوز، پیکر زنده‌یاد مرتضی احمدی روز چهارشنبه، 3 دی ماه از مقابل تالار وحدت با حضور هنرمندان و دوستداران مرتضی احمدی تشییع و در قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) آرام خواهد گرفت. همچنین مراسم ختم این هنرمند پیشکسوت جمعه 5 دی ماه ساعت 15:30 الی 17 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می شود.

 
کد خبر: 171038

وب گردی

وب گردی