تهران - ایسکانیوز: رضا حقیقی و علیرضا نورمحمدی امروز برای حل مشکلات‌شان به دفتر باشگاه پرسپولیس رفتند اما کسی نبود به وضعیت آن‌ها رسیدگی کند.

علیرضا نورمحمدی مشکل خروج از کشور دارد و رضا حقیقی بیش از میلیارد تومان از باشگاه طلبکار است. آن‌ها بر اساس قرار قبلی، امروز به دفتر باشگاه رفتند اما هیچ مسئولی در آنجا حاضر نبود. زمانی که این دو نفر قصد ترک باشگاه را داشتند، حمید درخشان در محل باشگاه حاضر شد و دقایقی با آن‌ها گفت‌وگو کرد.

رضا حقیقی پس از خروج،‌ به خبرنگاران گفت قصد جدایی از پرسپولیس را ندارد اما مطالباتش را می‌خواهد: «قرار بود امروز به باشگاه بیاییم و مشکلاتمان را مطرح کنیم اما کسی در باشگاه نیست که بخواهد مشکلاتمان را برطرف کند. طبق اسنادی که مسئولان باشگاه پرسپولیس ارائه کرده‌اند یک میلیارد و 110 میلیون تومان از باشگاه طلبکار هستم. می‌خواهم مشکلم را حل کنم نه اینکه رضایتنامه بگیرم.»

علیرضا نورمحمدی هم مشکلی با باشگاه جز مسئله مالیاتی‌اش ندارد: «امروز برای حل مشکلات مالیاتی و برای ممنوع‌الخروجی هم به باشگاه آمدم و کسی نبود که پاسخگو باشد. قرار است آقای طاهری تشریف بیاورند و پول من را پرداخت کنند تا پس از پرداخت مالیاتم مشکل ممنوع الخروج بودنم را حل کنم.»
کد خبر: 171102

وب گردی

وب گردی