IMG15012090

تهران-ایسکانیوز،پلاس+/ در حالی که بیش از یک سال به انتخابات مجلس دهم مانده است، جریان های سیاسی فعالیت های خود را برای شرکت در این انتخابات آغاز کرده اند. در این میان ما به سراغ نمایندگان مجلس رفته ایم تا چگونگی آرایش سیاسی انتخابات پیش رو را از آن ها جویا شویم.  احمد بخشایش اردستانی عضو کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه، خوب و بد بودن آرایش سیاسی مجلس آینده تماما به عمرلکرد دولت بر می گردد، عنوان کرد: در حقیقت 14 ماه مانده تا انتخابات مجلس پیش رو رخ دهد از این رو دولت باید عملکردش را به گونه ای کند تا مردم رضایت کافی از تمامی مسائل کشو رداشته باشند تا انتخابات مجلس هم به خوبی برگزار شود.

او در ادامه افزود: دولت باید در بحث سلامعت، رکود، تورم و اشتغال برنامه هایی را در دست داشته باشد، در این صورت هواداران دولت قطعا در مجلس بیشتر خواهند بود.

عضو کمسیون امنیت ملی مجلس، شانس اصولگرایان را بیشتر دانست و در این باره گفت: در حقیقت اگر اصولگرایان به یک وحدت مشخص با یکدیگر برسند قطعا می توانند در انتخابات پیش رو شانس بیشتری از اصلاح طلبان داشته باشند.

اردستانی با بیان اینکه، خود ریاست جمهوری اصولگرا است، عنوان کرد: ریاست جمهوری بارها اعلام کرده که اصولگرا است اما به شکلی اصلاح طلبانه مدیریت می کند و اکثر وزیرهایی که ایشان دارند اصلاح طلبان هستند اما مسئله ای اهمیت دارد، درست مدیریت نکردن دولت جدید است چرا که هنوز تنوانسته بسیاری از عضلاعت جدی جامعه را تا حدی برطرف سازد.

او در ادامه افزود: در حقیقت اگر دولت فعلی به همیهن روش پیش برود می توان گفت شانسی برای برنده شدن در انتخاباعت مجلس ندارد.
کد خبر: 171179

وب گردی

وب گردی