تهران- ایسکانیوز: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پی خاکسپاری پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس همزمان با 28 صفر در واحد بروجرد پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در متن پیام حمید میرزاده آمده است:

"«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا بَل أَحساءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ»

همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود. حضرت امام خمینی (ره)

سلام و درود خدا بر دلهای صبور و پرمهر ملتی که بعد از هجر فرزندانشان به نشانه ای از پیکر پاک آنان دل بستند و با این همه، با شکیبایی و صبوری خود نقشی بی نظیر از خود بر جای نهادند. پاداش این صبر عظیم، نوید مژده رحمت الهی خواهد بود انشاءالله.

شهیدان ما مردان خدایی بودند که برای دفاع از کشور و ملت در برابر متجاوزان به این آب و خاک، جان خود را بر کف گرفته و با اتکال به خداوند و عشق به اهل بیت (ع) قدم به میدان نبرد نهادند.

ملت ما و به ویژه نسل جوان و دانشجوی ما امروز مدیون شهیدانند. فرشتگانی که زنده اند و روز به روز زنده تر خواهند شد.

شهیدان پرچم استقلال و آزادی جمهوری اسلامی ایران و سند پرافتخار صلابت مردم ما هستند. ازخودگذشتگی آن شاهدان حقیقت بود که اسلام و استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه کرد و ادای حق بزرگ آنان و تکریم و یاد و نام آنان نشانه وفاداری به ارزش های والا است.

پیکر مطهر و معظم شهیدان هرجا آرام گیرد، ثمره آرام و قرار خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند.

سلام بر پیکر به خاک افتاده شهیدان گرانقدر و سلام و رحمت خدا بر دلهای منتظر مادران و پدران و همسران و فرزندانی که سالها چشم انتظار عزیزان مفقودالاثر خود ماندند و از آنان خبر و نشان نیافتند.

خدا را شاکریم که بار دیگر نسیم پرمهر شهیدان به مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی وزیدن گرفت و واحد بروجرد که خود محل امن دلهای مومن است، امید است با قدم این شهیدان گمنام عرصه معنویت و خیر باشد.

از اقدام متعهدانه در پیگیری این مهم قدردانی می کنم. این تکریم شهیدان عزیز ملت ایران است که جان خود را نثار هدف های والا کردند و دل از دنیای فانی ربودند و به سرای حقیقی و باقی نهادند.

حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی"
کد خبر: 171264

وب گردی

وب گردی