تهران-ایسکانیوز: عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: اگر احزاب بخواهند نقش اپوزیسیون بازی کنند مضر خواهند بود، چنانکه در گذشته هم برخی احزاب این چنینی مشکل آفرین شدند.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی در گفتگو با ایسکا حضور احزاب جدید را فعالیت مثبتی در عرصه سیاسی دانست و اظهار داشت: حضور احزاب فراگیر و فعال در کشور رقابت ها و حضور نخبگان در این عرصه را بیشتر می کند.

وی با اشاره به استانی شدن انتخابات ادامه داد: با استانی شدن روند انتخابات بدون حضور احزاب کاندیداها توانایی شناسایی خود را ندارند، بنابراین تشکیلات حزبی و فعالیت آن ها در فضای امروز سیاست امر مبارکی است.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه احزاب مقطعی کارایی لازم را ندارند، افزود: گروه ها و تشکل های سیاسی باید چنان فراگیر و قدرتمند باشند که خود به مسئولان و عملکرد آن ها نظارت کنند، انتقادهای سازنده و ارزشمندی را ارائه کرده ودر مسیر تعالی کشور نوآوری و طرح داشته باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی با تاکید بر اینکه گروه های سیاسی جدید باید با مبانی نظام و انقلاب سازگاری داشته باشند، گفت: اگر احزاب بخواهند نقش اپوزیسیون بازی کنند مضر خواهند بود، چنانکه در گذشته هم برخی احزاب این چنینی مشکل آفرین شدند.

وی خاطرنشان کرد: حضور احزاب در میان مردم بر اساس قانون اساسی و طبق اصول به نفع کشور است و ما از این امر استقبال میکنیم.
کد خبر: 172004

وب گردی

وب گردی