تهران- ایسکانیوز: امیر ایمانی دانشجوی آموزشکده سما مشهد با کسب مدال طلای مسابقات کیک بوکسینگ جام ملت های اروپا سال 2014 ترکیه، پنجمین عنوان قهرمانی جهان را در کارنامه خود ثبت کرد.


در این دوره از مسابقات که از 28 اکتبر تا 2 نوامبر با حضور کشورهای اروپایی و عربی در استانبول ترکیه برگزار شد، امیر ایمانی که از طرف کشور سوئیس به این مسابقات دعوت شده بود ، در وزن 5/63 در دو استایل K1 و UFC با حریفانی از روسیه، ترکیه و انگلستان مبارزه کرد و با غلبه بر آنان توانست مقام قهرمانی جهان را از آن خود کند و مدال طلا ، کاپ قهرمانی و کمربند قهرمانی مسابقات را دریافت نماید.


این دانشجو که در حال حاضر در نیمسال سوم رشته تربیت بدنی در آموزشکده فنی و حرفه ای سما مشهد تحصیل می کند از افتخارات تحصیلی خود گفت: ترم گذشته با معدل 66/17 دانشجوی ممتاز شناخته شدم، همچنین در دوره دانش آموزی رتبه 4 کشور در زبان انگلیسی را کسب کردم و الان هم در حال اخذ مدرک آیلتس هستم. همچنین در سال 89 در رشته معماری به عنوان دانش آموز نخبه در سطح ناحیه 7 آموزش و پرورش مشهد معرفی شدم.


وی همچنین از کم لطفی برخی مسئولان در ورزش انتقاد کرد و گفت: علی رغم اینکه تا کنون عناوین قهرمانی زیادی برای کشور بدست آورده ام اما فدراسیون از لحاظ مالی نسبت به من بسیار کم لطفی کرده و با توجه به اینکه از کشورهای مختلف پیشنهادهای زیادی به من شده اما در ایران جایگاه شغلی ام هنوز مشخص نیست.


امیر ایمانی علاوه بر سابقه 15 عنوان قهرمانی کشور، قهرمانی مسابقات کیک بوکسینکگ در اولین فستیوال جهانی 2008 تهران، قهرمانی مسابقات کاراته سال 2011 استانبول، قهرمانی مسابقات UFC سال 2012 قبرس و قهرمانی مسابقات کیک بوکسینکگ سال 2012 استانبول را در کارنامه ورزشی خود دارد.

کد خبر: 172240

وب گردی

وب گردی