تهران- ایسکانیوز: انتشار خبر انتخاب کریم باقری و سیروس دین‌محمدی به عنوان مدیر فنی و سرمربی تیم ملی دانشجویان با حاشیه‌های زیادی همراه شد.

هر چند نام این دو فوتبالیست قدیمی در ابتدا به عنوان کادر فنی تیم ملی دانشجویان مطرح شد اما کمی بعد نام دانشگاه آزاد و فعالیت این دو نفر در تیم ملی دانشجویان دانشگاه آزاد شنیده شد. همین مسئله باعث شد تا بلافاصله محمد دادکان رئیس تربیت بدنی دانشگاه آزاد به موضوع تیم‌داری این دانشگاه واکنش نشان دهد و اعلام کند که دانشگاه آزاد هیچ تیم فوتبالی ندارد و هر نوع فعالیت ورزشی با این عنوان غیر قانونی است.

معاون مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد: تیم فوتبال نداریم!

با واکنش دادکان به عنوان نفر اول تربیت بدنی دانشگاه آزاد به فعالیت تیم فوتبال این دانشگاه با همکاری کریم باقری و سیروس دین‌محمدی، عبدالعظیم عزیرخوانی معاون مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد هم اعلام کرد که دانشگاه آزاد هیچ تیم فعالی برای حضور در تورنمت‌های بین‌المللی ندارد. او در این باره به ایسکانیور گفت: «دانشگاه آزاد نه تنها هیچ تیم فوتبالی در لیگ ندارد، بلکه برنامه‌ای هم برای اعزام دانشجویان به مسابقات بین‌المللی ندارد و ما از تشکیل تیم دانشگاه برای اعزام به مسابقات کاملا بی خبر و متعجبیم. بنابراین اعلام می‌کنیم فعالیت هر تیم فوتبالی در هر رده و در هر سطحی را با عنوان دانشگاه‌ آزاد غیرقانونی می‌دانیم.»

دین‌محمدی: مشغول هماهنگی هستیم

بعد از چنین واکنش‌هایی از سوی مسئولان رده‌بالای تربیت بدنی دانشگاه آزاد، سیروس دین‌محمدی به عنوان سرمربی تیم مطرح شده، موضوع فعالیت تیم فوتبال دانشگاه آزاد را به یکی از مسئولان سابق تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد ارتباط داد و در این باره به ایسکانیوز گفت: «فعالیت‌ ما در تیم ملی فوتبال دانشجویان با حکم دکتر قدیمی ( مدیر سابق تربیت بدنی دانشگاه آزاد) است و برای روشن شدن حواشی مطرح شده در زمینه فعالیت تیم دانشجویان مشغول هماهنگی با خود او هستیم.»

قدیمی: این تیم دانشگاه آزاد نیست

پس از پیگیری‌های به عمل آمده، مشخص شد که بهرام قدیمی مدیرکل سابق تربیت بدنی دانشگاه آزاد، فردی است که می‌تواند درباره نحوه فعالیت این تیم توضیح دهد. با این حال قدیمی مدعی شد که فعالیت تیم ملی فوتبال دانشجویان هیچ ارتباطی با دانشگاه آزاد نداد. او در این باره به ایسکانیوز گفت:«تیم تشکیل شده نه تیم ملی دانشجویان و نه تیم دانشگاه آزاد است! تیمی که قرار است با مدیریت کریم باقری و سرمربیگری سیروس دین‌محمدی فعالیت کند، تیم ملی بین دانشگاهی است که قرار است برای حضور در مسابقات بین‌المللی به میزبانی بلژیک اعزام شود.»

قدیمی درباره مسئولیش در قبال این تیم تاکید می‌کند:« دخالت من در تشکیل این تیم هیچ ارتباطی به سمت سابق من در تربیت بدنی دانشگاه آزاد ندارد و بنده به عنوان رئیس فدراسیون ورزش‌های بین‌دانشگاهی ایران اقدام به تشکیل این تیم کردم.»

رئیس فدراسیون ورزش‌های بین‌دانشگاهی همچنین ادامه داد:« به جز این تیم دانشجویی تیم دیگری با عنوان تیم ملی دانشجویی وجود دارد که قرار است اردیبهشت ماه به کره جنوبی اعزام شود اما فعالیت این دو تیم در پایان به صورت مجزاست.»

قدیمی در پایان با اشاره به اصالت آذری خودش و انتخاب مسئولان آذری برای این تیم گفت:« تا حدودی در انتخاب کادر فنی این تیم پارتی‌بازی کرده‌ام! با این وضعیت قرار است یک مترجم هم به تیم اضافه کنیم که صحبت‌های اعضای تیم را از ترکی به فارسی ترجمه کند! (با خنده)»
کد خبر: 172372

وب گردی

وب گردی