244526_333

تهران-ایسکانیوز،پلاس+/مدتی است که با تراکت هایی  درب منزل خود روبرو می شویم که روی آن ها آمده است ازدواج و همسریابی، در حقیقت افراد بدون شناخت از یکدیگر به آن محل می روند تا ببینند که آیا شرایط ازدواج با یکدیگر را ارند و یا خیر. در این میان ما به سراغ نمایندگان مجلس رفته ایم تا از آنها جویا شویم که آیا این اقدام به لحاظ علمی درست است و یا خیر.  عبدالرضا عزیزی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه، فرهنگ ما اینطور روش های ازدواج را نمی پذیرد، عنوان کرد: در حقیقت دختر و پسر برای ازدواج ابتدا باید شناخت کافی از یکدیگر داشته باشند در غیر این صورت ازدواج پایداری نخواهند داشت چرا که بیشتر طلاق ها به لیل عدم شناخت دو طرف از یکدیگر است.

او در ادامه افزود: متاسفانه آمار طلاق بالا رفته است و دولت به طور حتم باید به شکل جدی تری با این مسئله روبرو شود.

عزیزی، راه حل مناسب برای ازدواج در کشور را بالا ندانست و در این باره گفت: دولت باید راه حل های مناسب تری را برای ازدواج در اختیار جوانان قرار دهد و به شکلی جدی این مسئله را مدیریت کند. در حقیقت وزارت ورزش و جوانان باید کلاس های آموزشی را قبل و بعد ازدواج برای جوانان مهیا سازد. در حقیقت دولت برای چنین اقداماتی باید هزینه پرداخت کند تا جوانان ما در آینده به بن بست برنخورند.

او در ادامه افزود: مکان هایی که در آن همسریابی شکل می گیرد دارای هیچگونه مجوزی نیستند،  بنابراین نظارتی هم روی آن ها صورت نمی گیرد و ممکن است افراد مورد سواستفاده قرار بگیرند.
کد خبر: 172601

وب گردی

وب گردی