ایسکانیوز؛پلاس+/ باکس آفیس در روز دوشنبه 22 دسامبر با صدر نشینی قسمت سوم سه گانه ی هابیت همراه بود. هابیت :نبرد پنج ارتش در شش روز اول اکران خود با فروشی معادل 98.14 میلیون دلار توانست به راحتی رتبه ی نخست را در اختیار بگیرد.انتظار می رود این اثر کمپانی برادران وارنرز در هفته های آینده به راحتی در فروش کلی فیلم هایی مانند مسابقات عطش را پشت سر بگذارد و صدرنشین شود.دیگر نکته ی قابل ذکر این است که این فیلم در شش روز اول 8 درصد بیشتر از هابیت:ویرانه های اسماگ که سال گذشته اکران شد فروش داشته است.

XXX HOBBIT-BATTLE-FIVE-ARMIES-MOV-JY-1157-.JPG A ENT
در رتبه ی دوم سومین قسمت فیلم کمدی شبی در موزه با نام راز مقبره قرار دارد.این فیلم مجموعا در چهار روزی که روی پرده بود فروشی معادل 20.51 میلیون دلار داشت که از اندکی پیش بینی ها پایینتر بود.کارگردانی این فیلم را همچون دو فیلم قبلی شان لوی در اختیار دارد و بازیگر اصلی آن بن استیلر است.باید دید شبی در موزه در هفته های آینده چقدر مورد استقبال قرار خواهد گرفت هرچند انتظار نمی رود با وجود هابیت:نبرد پنج ارتش صدر نشین شود.
رتبه ی سوم در اختیار annie بود.این فیلم خانوادگی که که اکثر مخاطبان آن را کودکان تشکیل می دهند با بازی ستارگانی مثل جمی فاکس و کامرون دیاز در چهار روز اول اکران خود 19.7 میلیون دلار فروش داشت که بسیار نزدیک به فیلم شبی در موزه بود.شاید خوشبینانه ترین رتبه برای این موزیکال کمپانی سونی در هفته های آینده دوم و پس از هابیت باشد.
سومین قسمت از سری مسابقات عطش در جدول فروش دوشنبه رتبه ی چهارم را به خود اختصاص داد.این محصول کمپانی lionsgate که پنجمین هفته ی فروش خود را پشت سر می گذارد در مجموع به فروش 291 میلیون دلار رسیده است. در حال حاضر این فیلم برای رسیدن به رتبه ی دوم جدول فروش کلی سال 2014 8.93 میلیون دلار کم دارد.شایان ذکر است که در رتبه ی نخست جدول فروش امسال فیلم محافظان کهکشان قرار دارد.
رتبه ی پنجم در اختیار آخرین ساخته ی ریدلی اسکات است.خروج:خدایان و پادشاهان که تا قبل از اکران هابیت پنج روز متوالی صدر نشین جدول فروش بود در روزهای اخیر جای خود را به فیلم پیتر جکسون داده است.خروج با ستارگانی مثل کریستین بیل در دو هفته ی اول اکران خود حدود 40 میلیون دلار فروش داشته است.
Untitled
کد خبر: 172674

وب گردی

وب گردی