ایسکانیوز: دادستان علی آبادکتول با بیان این که تهیه و توزیع کراک و شیشه آسان شده است، گفت: بررسی ها نشان می دهد درصد آلودگی مواد مخدری که در استان وارد شده افزایش یافته است.اسماعیل محمدی، شامگاه چهارشنبه، در گفتگو با رسانه ها با اعلام این خبر گفت: اخیرا میزان آلودگی مواد مخدر متاسفانه افزایش چشمگیری داشته است که این امر موجب آسیبهای جبران ناپذیری برای جوانان دارد.

وی افزود: بررسی های دقیقی در امر موارد بهداشتی کشفیات مواد مخدر انجام شده است که نشان از آلودگی دارد.

دادستان گفت: تهیه و توزیع کراک و شیشه متاسفانه این روزها برای جوانان و افراد آلوده آسان تر شده است که لازم است خانواده ها بر رفتار فرزندان خود نظارت بیشتری داشته باشند.

محمدی یادآورشد:موادخارجی وغیرمجازی که به موادمخدراضافه می شوندبسیارخطرناک وآسیب زا است.

وی گفت: اخیرا بیش از 2 هزار لیتر مشروبات الکلی در یکی از روستاهای کوهستانی و 700 کیلوگرم گوشت خوک در شهرستان کشف شده است که از این موارد هم سوء استفاده هایی شده است.

دادستان علی آبادکتول تاکیدکرد: مشروبات الکلی هم متاسفانه با مواد خارجی آلوده بفروش می رسند.

وی گفت: گوشت های خوک کشف شده در این شهرستان به صورت گوشت شکار به مردم عرضه می شد که در این خصوص هم از شهروندان می خواهم در این خصوص بیشتر تحقیق کرده و اقدام به اینکارنکنند.

محمدی همچنین به متجاوزان به منابع ملی هم گفت: کسانی که مجوز اراضی و قانونی ندارند اقدام به حصار، ساخت و ساز منابع ملی نکنند که این موارد در موقع مقرر و براساس قانون به طور جدی پیگیری می شوند.
کد خبر: 173145

وب گردی

وب گردی