ایسکانیوز؛پلاس+/ رئیس سازمان ملی استاندارد قرار است روز شنبه 6 دی ماه با مردم دیدار عمومی داشته باشد اما نوع اطلاع رسانی این سازمان منحصر بفرد بود و بسیاری در فضای مجازی به این نحوه اطلاع رسانی اعتراض داشتند. فرورتیش رضوانیه ، فیلمساز در صفحه شخصی فیس بوک خود نوشت : دوست‌تان با شما تماس می‌گیرد و می‌گوید که در راه خانه‌تان است تا کارت عروسی‌اش را بدهد.

با خوشحالی می‌گویید که منتظر او هستید.

یک ساعت بعد دوست‌تان می‌آید، کارت را به شما می‌دهد و زود می‌رود.

وقتی پاکت را باز می‌کنید و متن روی کارت را می‌خوانید، متوجه می‌شوید که زمان مراسم جشن عروسی دوست‌تان سه شب قبل بوده و آن کارت هیچ اعتبار و ارزشی ندارد.

اما چرا؟!

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران تصمیم گرفت تا با هدف بهره‌مندی از نظرات، پیشنهادات و انتقادات مردمی، در روز شنبه 6 دی‌ماه با شهروندان دیدار عمومی داشته باشد.

اما سایت این سازمان در تاریخ دوشنبه 1 دی‌ماه اعلام کرد که متقاضیان حضور در این جلسه، می‌بایست درخواست خود را تا پیش از روز شنبه 29 آذرماه به آنها اطلاع دهند و ثبت‌نام کنند!

روابط‌عمومی سازمان استاندارد ابتدا صبر کرده تا مهلت ثبت‌نام تمام شود، سپس خبر آن را اعلام کرده است [http://goo.gl/wHBVRf].

خانم «نیره پیروزبخت»، رئیس سازمانی است که تاسیس شده تا با پروانه‌هایش جان و مال و سلامت و امنیت مردم را تضمین کند، اما آنها حتی بلد نیستند یک اطلاعیه استاندارد منتشر کنند که مسخره نباشد.

همین که اجناس آشغال و بی‌کیفیت و تقلبی به راحتی از دروازه‌های گمرک عبور می‌کند، نشان می‌دهد که این کشور چقدر استاندارد دارد.

حال مشخص نیست که در روز شنبه 6 دی‌ماه اجازه می‌دهند تا مردم به ملاقات خانم رئیس بروند، یا نه!

فرزند رییس سازمان استاندارد هم در پاسخ به این اعتراضات در فیس بوک نوشت :

Untitled

من پسر ِ سركار خانم ِ مهندس پيروزبخت رييس سازمان ملي استاندارد ايران هستم .
وظيفه ديدم توضيح ِ ايشون رو به اطلاع شما برسونم : خبرهايي از اين دست كه موعد ِ آنها هنوز نرسيده ( به عنوان ِ مثال موعد ِ ديدار مردمي در روز شنبه ٦ دي ) مرتبا در سايت آپ مي شود و به صفحه ي اول مي آيد تا در معرض ديد بازديد كننده ها باشد ، اين خبر از ١٠ آذر ١٣٩٣ روي سايت قرار گرفته و مرتبا به سر خط خبرها مي آيد تا اطلاع رساني ِ بيشتري انجام شود . و اين مساله اي كه شما اشاره كرده ايد به علت ِ اطلاع رساني ِ دوباره ي زمان برگذاري جلسه است .تا اين لحظه عده اي از هموطنان و دوستاني كه مذاكره اي در خصوص وظايف سازمان ملي استاندارد داشته اند ثبت نام كرده اند .
بنده از طرف ايشان از شما دعوت مي كنم كه اگر انتقادي به عملكرد اين سازمان داريد به جاي استتوس كردن در فيس بوك در اين جلسه حضور يابيد و به بهبود عملكرد سازمان كمك كنيد .
با احترام.
ماهان هيربد
کد خبر: 173214

وب گردی

وب گردی