تهران-ایسکانیوز: «مسلمان‌ها باید با هر عامل مخالفِ وحدت و ضد وحدت مقابله بکنند؛ این یک تکلیف بزرگ برای همه‌ ما است؛ هم شیعه باید این را قبول کند، هم سنّی باید قبول کند، هم شعبه‌های گوناگونی که در میان شیعیان و در میان سنّی‌ها وجود دارد این را باید بپذیرند.» رهبر انقلاب اسلامی ۱۳۹۲/۱۰/۲۹

همزمان با ایام هفته‌ وحدت، پایگاه اطلاع‌رسانی khamenei.ir به پرسش‌های شرعی مخاطبان درباره‌ احکام ارتباط بین صاحبان مذاهب و ادیان مطابق با فتاوای حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پاسخ خواهد داد. کاربران گرامی می‌توانند سؤالات خود را تا ۱۰ دی ۱۳۹۳ در بخش نظرات این صفحه یا به شماره پیامک ۲۰۱۱۰ ارسال کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فلاح‌زاده -عضو دفتر استفتائات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای و رئیس مرکز موضوع‌شناسی احکام فقهی- به پرتکرارترین سؤالات مطابق با فتاوای معظم‌له پاسخ خواهد داد.

با توجه به کثرت پرسش‌ها، مخاطبان می‌توانند ابتدا نظرات منتشرشده در صفحه مربوط به این خبر را در khamenei.ir مشاهده نمایند و یا به منابع فقهی موجود در این پایگاه اطلاع‌رسانی مراجعه کرده و اگر پرسش و پاسخ مدنظرتان را نیافتید، سؤال شرعی خود را نوشته و ارسال فرمایید.
کد خبر: 173286

وب گردی

وب گردی