تهران-ایسکانیوز؛پلاس+دیروز تهران بازهم  شاهد اسید پاشی بود. آنهم کمتز از ده روز از اسید پاشی خیابان سازمان آب .  آیا ماجرای اسید پاشی سریالی واست ؟  یا صرفا خصومت های شخصی باعث اسید پاشی میشود ؟ منصور حقیقت پور عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ما نباید دولت و قوه قضاییه  را درگیر جرایم کوچک کنیم، عنوان کرد: در حقیقت رسانه ها و مطبوعات این روز ها تمامی برنامه های اطلاعاتی را به هم می ریزند چرا که نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در صدد دستگیری عاملان بودند که ماجرای اسید پاشی در رسانه ها سر و صدا به پاکرد و عاملان هم به سرعت گریختند. در واقع اگر جو عمومی به هم نریخته بود عاملان دستگیر می شدند. در این میان باید اشاره کنم که ما نباید ارزش امنیت ملی کشور را با چنین جرایم کوچکی به خطر بیاندازیم.

او در ادامه افزود: اسید پاشی در کشور رخداد تازه ای نیست قبلا هم این اتفاق در اصفهان و دیگر شهر ها رخ داده است اما تفاوتش با حالا بزرگ جلوه دادن این ماجرا توسط رسانه ها است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس، صحبت کردن رئیس جمهور را در مورد برخی از اتفاقات از قبیل تصادفات مینی بوس ها و کشته شن چند تن در اردوهای راهیان نور  و همچنین اسید پاشی را لطمه به امنیت ملی کشور دانست و در این باره گفت: در حقیقت اسیدپاشی و جرایمی مانند آن اتفاقات کوچکی هستند که ما نباید آن را در سطح رسانه ها و کشور بزرگ جلوه دهیم  تا با جوهای رسانه ای رئیس جمهور ی هم گاهی در مورد این جرایم حتی صحبت می کنند که این امر به امنیت ملی کشور صدمه وارد می کند.

او در ادامه افزود: نیروی انتظامی و دولت اقدامات خود را برای دستگیری عاملان خیلی وقت است که شروع کرده اند،البته اگر رسانه ها اجازه دهند این جرایم کوچک هستند و پرداختن به آنها در این حد و در بوغ و کرنا کردن آن صحیح نیست.

 
کد خبر: 173781

وب گردی

وب گردی