ایسکانیوز،کلاهبرداري در بيرجند بيش از 50 ميليون ريال از حساب فردي بي سواد با خريد شارژ برداشت کرد.
به گزارش خبرنگار حوادث ایسکانیوز،رئيس پليس فتا خراسان جنوبي گفت: با طرح شکايت فردي مبني بر برداشت غيرمجاز از حساب بانکي اش، پرونده اي در پليس فتا تشکيل شد.
سرهنگ«حسيني افزود: شاکي 53 ساله در اظهارات خود به کارآگاهان پليس فتا عنوان کرد که نمي دانم به چه طريقي از حساب من مبلغ 53 ميليون و 900 هزار ریال کسر شده است. بارها از بانک مربوط پرينت حسابم را گرفتم که مبلغ هاي کسر شده 20هزار ريالي بود.
وي اذعان کرد: با توجه به گفته هاي شاکي و اسناد موجود در پرونده، کارآگاهان دريافتند که مبلغ کسر شده از حساب شاکي به عنوان شارژ تلفن برداشت شده است.
اين مقام انتظامي بيان کرد: با انجام اقدامات سايبري کارآگاهان پليس فتا ردپاي سارق اينترنتي را پيدا کردند و با هماهنگي هاي قضايي کلاهبردار را که در يکي از شهرستان هاي استان سکونت داشت به پليس فتا منتقل کردند.
به گفته رئيس پليس فتاي خراسان جنوبي ، متهم 35 ساله درباره سرقت از کارت شاکي در مقابل کارآگاهان پليس فتا گفت: شاکي که براي برداشت پول به خود پرداز مراجعه کرده بود به من گفت سواد ندارم از کارت برايم پول بردار که من هم هنگام برداشت پول از حساب شاکي رمز دوم عابر بانک او را فعال کردم و با يادداشت کردن شماره کارت او وجه برداشتي را تحويل دادم و از شاکي معذرت خواهي کردم که سيستم بانک مشکل دار بوده و کار او دير انجام شده است.
وی خاطرنشان کرد: متهم به اتهام کلاهبرداري اينترنتي اعتراف کرد که رمز و شماره کارت در اختيارم بوده و شارژ 20هزار ريالي خريداري کردم و حالا از کار خودم پشيمانم و از شاکي تقاضاي بخشش دارم.
کد خبر: 176290

وب گردی

وب گردی