تهران- ایسکانیوز:بازار عطر و ادکلن و قیمت های نجومی،قیمت هایی از جنس شهرت و خرید هایی از روی عشق و گاهی اوقات هم چشم و هم چشمی. قیمت ها از 100 هزار تومان شروع می شوند و در سطح متوسط روبه بالای این بازار به بیش از 2 میلیون تومان هم می رسد . در این بازار اگر خاص ترین را خواسته باشید باید نزدیک به 12 میلیون تومان پرداخت کنید. بله 12 میلیون برای «ویکتور اند رولف» 100 میل. البته از این برندها و محصولات خاص در بازار کم نیست و برای خرید آنها باید راهی فروشگاه های خاص شوید .

2014_10_13_Viktor_Rolf_Flowerbomb_Christmas_2014_Limited_Edition_Perfume

از بازار بالای 10 میلیون که خارج شویم این روزها 777 جای خود را در بازار باز کرده است و علیرغم قیمت بالای دو میلیون و 500 هزار تومانی از فروش خوبی در فروشگاههای شمال شهر برخوردار است. عطر بازهای حرفه ای 777 را نشان دهنده معنویت ، حمایت و حفاظت میدانند چراکه این عدد شخصی و شانس "استفان هامر لوکاس" است . این عدد در قلب درب این شیشه که به شکل لانه ی زنبور است حکاکی شده است.
شکل لانه زنبوری آن نمادی است از کار ، عزم ، اراده و خوشبختی و شیشه تخت، مسطح و براق آن نمادی است از تقدس و همچنین وزن قابل قبول این شیشه نمادی از احترام و قدرت است .
این درب ها دست ساز بوده و با دست جلا داده شده اند. جعبه آن با چرم سیاه و لوگوی حکاکی شده بر روی آن است . درون این جعبه چرمی ، از جیر با کیفیت بالا و به صورت خیلی محکم و به طور دست ساز برش داده شده است .بسته بندی این محصول بر پایه دو نوع معماری برپا شده است؛ معماری روسی و عثمانی.

خاص‌ترين عطر بازار

فروشگاه‌هاي لوازم آرايشي و تخصصي عطر بهترين جا براي يك خريد خوب است و مسلما فروشندگان هم شما را راهنمايي خواهند كرد براي يك انتخاب خوب. كاري با فروشندگان شيوه راهنايي آنها نداريم اما باور كنيد بسياري از آنها صرفا به معرفي موجودي فروشگاه خود مي‌پردازند و اگر گزينه بهتري براي شما باشد اما در فهرست موجودي آنها نباشد ترجيح مي‌دهند از آن عبور كنند. يكي از اين عطرها كه در كمتر فروشگاهي به چشم مي‌خورد و يا اينكه بايد از كمد عطرهاي خاص بيرون كشيده شود، عطر اسميت ويسون است. عطري كه توسط يك شركت اسلحه سازي آمريكايي براي كارمندان اف‌بي‌اي توليد شد آن هم در يك حجم و بوي مشخص و فقط مردانه. اين عطر براي شما خاطره خواهد شد چراكه هيچ كس نخواهد توانست بي تفاوت از كنار اين بو بگذرد.

ffff

كمياب و نسبتا گران

اسميت ويسون به راحتي در بازار پيدا نمي‌شود و بايد اكثر فروشگاه‌هاي بزرگ و معتبر را سركشي كنيد. يادتان باشد اين عطر صرفا يك مدل و يك حجم دارد كه در دو بسته‌بندي متفاوت عرضه مي‌شود، بسته بندي ساده و بسته بندي خاص در يك جعبه بزرگ چوبي به همراه محافظ فلزي و ابزار مربوطه. نوع تقلبي آن در بازار هم بي‌داد مي‌كند. براي همين پيشنهاد ما به شما خريد از فروشگا‌ههاي معتبر و شناخته شده است. حداقل قيمتي كه براي اسميت ويسون اصلي بايد پرداخت كنيد 450 هزار تومان است و اين رقم بسته به انصاف فروشنده زياد هم مي‌شود. به هر حال بورس عطر و ادكلن وزرا و مراكز خريد شمال شهر بهترين جا براي يك خريد مطمئن است.

عطر سلطنتي

عطر باز كه باشيد با يكبار بو كردن خواهيد فهميد كه با يك كار فوق‌العاده و متفاوت روبرو هستيد. مارلي يكي از كارهاي خاص دنياي عطر رو با دو نت همزمان در یک شدت ارايه كرده است . رایحه این عطر برگرفته از آویشن ، زعفران ، سرو ، رز، زنبق و یاس ، چرم ، vetiver ، سدر ، مشک ، کهربا و وانیل است تا شما در شب و روز با خیال راحت استفاده از آن استفاده كنيد. بد نيست بدانيد کارهای کمپانی مارلی با آن همه سابقه جزو عطریات مجلل و گران قیمت محسوب میشوند و به تعبیری امپریال و سلطنتی هستند ، سازنده این عطریات نام چند اسب مورد علاقه خود را بر روی محصولاتش گذاشته است ، عطرهایش بیشتر از روایح سنگین و گلهای پر عطر و دوام گرفته شده است و در کل شاید بعضی ایرانی‌ها نوع بوی آنرا نپسندند اما خیلی ها نیز فقط از این برند استفاده مي‌كنند . کار جديد مارلی یعنی دارلی نیز جزو بهترین‌های آن است ، بسیار شیک ، کلاسیک ، سنگین ، دوام و رایحه خیلی خوب ، از لحاظ آمبولانژ و شیشه جزو بهترین و مرغوبترین شیشه های عطر در دنیا محسوب میشود تمام شیشه‌های اين برند از کریستال خالص است و با آن طراحی سلطنتی‌ای که دارد در همه جا پیدا نمی‌شود. اين عطر هم كمياب است ولي به طور حتم در وزرا آن را پيدا خواهيد كرد. شك نكنيد كه يك خريد خوب خواهيد داشت البته به قيمتي بيش از 400 هزار تومان.

darcy

كوتاه از دنياي عطرها

بيايد با هم نگاهي هم به ديگر عطرهاي خوب بازار داشته باشيم . جان وارواتوس ، این عطر یکی از عطر های گرم و بسیار عاشقانه و خوشبو هست . عطر بیت هم تجربه ای جالب خواهد بود بود البته این دو عطر در گروه خنک قرار می‌گیرند و شما می‌توانید با خیال راحت در تابستان از آن استفاده کنید بدون اینکه بوی بد یا اذیت کننده ای ایجاد کند و یا طراوتشان را از دست دهند .جوانشی پلی هم که عطریست جوان پسند و خوش ساخت ، خوش بو هست و جالب . اگر از بوي ادويه خوشتان نمي ايد سراغ اين عطر نرويد كه به نظر یه مقدار حالت ادویه‌ای زیادی دارد و آزارتان خواهد داد. بولگاری BLV عطریست رویایی با رایحه ای چوبی و ادویه ای ، این عطر بسیار تازه کننده و نشاط آور و زنده کننده و انرژی دهنده و بسیار با کلاس هست .

مراقب قلابي‌هاي بازار باشيد

عطر از آن دست كالاهايي است كه تقلبي در بازار زياد دارد و تشخيص آن هم بسيار سخت است براي كساني كه عطر باز حرفه‌اي نيستند. شايد راهنمايي‌هاي ما تا حدودي بتواند مشكل شما در خريد عطر را برطرف كند، راهنمايي ةايي از جنس سالها تجربه.در خريد عطر يادتان باشد اولين كار بررسي سلفون بسته بندي است. اکثر عطرهای تقلبی دارای سلفون بی‌کیفیت و بسیار نازک هستند که بعضا پوشش سفت و کشیده ای ندارند و از چین و چروک روی سلفون آن قابل تشخیص هستند. رنگ جعبه نيز از ديگر راه‌هاي تشخيص جنس اصلي با تقلبي است اما به شرطي كه قبلا آن عطر را داشته و استفاده کرده‌اید.مثلا جیو جورجیو ارمنی اصل کاملا سفید بوده که در نمونه تقلبی کمی کرم رنگ دیده می شود. نوشته‌های حک شده روی جعبه نیز ميتواند راهنماي شما در يك خريد مطمئن باشد مثلا نام عطر آلور اسپرت شانل باید کاملا وسط جعبه باشد و فاصله آن از دو طرف با لبه جعبه به یک اندازه باشد.

شايد یکی از ساده ترین راههاي تشخیص عطر تقلبی وجود درب‌هاي سبك و شل و ول است چرا كه در محصولات اصلي درب‌ها سنگين بوده و حالت آهن‌ربايي دارند. فراموش نكنيد عطرهای ارجینال از شیشه باکیفیت و شفافی برخوردار هستند. پس شيشه‌هاي كدر و تار را با نگاه ترديد دنبال كنيد. دست آخر هم اگر مشتري پروپا قرص برندي هستيد مسلما مي دانيد كه چه بويي دارد و موقع خريد سرتان كلاه نخواهد رفت.
کد خبر: 186783

وب گردی

وب گردی