کنسرت پاپ آذری گروه " تامای " به خوانندگی داریوش دهری قطعه ای بنام " تیراختور " را تقدیم هواداران این تیم بزرگ ورزشی می کند.
به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی ، گروه موسیقی تامای به سرپرستی دلریش و آواز داریوش در دو بخش ، قطعات الیم انون قاراسینی، خزانا گوزلر، دنیا، اسن یئللر، عمروم بویو، نارین نارین، عناد، ورولمو شام، بیاض گئجه لر، کوچلره سو سپمیشم، پاییز گلدی، بوقلا داشلی قالا، نارگیله، لیلیم لی، الینده سازین قربانی، سودان گلن گوزل قیز، اژدر عمی، حسرتیم بیتین دعیل، بری باخ و جان جان وطن را اجرا می کنند.
از نکات قابل توجه این کنسرت اجرای قطعه " تیراختور " از آلبوم در دست تولید این گروه است که برای اولین بار جهت حمایت از این باشگاه و هوادارن خون گرم آن به صورت زنده اجرا می شود.
داریوش دهری (خواننده)، فرامرز جوادی (تار)، مسعود والامنش (کیبورد)، رضا فتاحی (ویودرام)، شرمینه فرهود (پیانو)، کیانوش رحیمیان (گیتار باس و گیتار کلاسیک) و ..... اعضاء این گروه را تشکیل می دهند.
کنسرت گروه موسیقی پاپ آذری " تامای " به سرپرستی دلریش و خوانندگی داریوش دهری 19 و 20 تیرماه در سالن اصلی برج آزادی برگزار می شود.
پایان پیام
کد خبر: 19115

وب گردی

وب گردی