ایسکانیوز : عموم ما نینتندو را به عنوان یک شرکت تولیدکننده کنسول و بازی می‌شناسیم ؛ اما با توجه به کاهش فروش شدید این کمپانی ، نینتندو تصمیم گرفته در دیگر بخش‌های دنیای سرگرمی هم شانس خود را امتحان کند ؛ امتحانی که به نظر می‌رسد از آن سربلند بیرون آمده است.

شرکت نینتندو چند ماه پیش خبر از عرضه اسباب‌بازی‌هایی با نام Amiibo داد ، عروسک‌هایی کوچکی که از فناوری NFC بهره برده و قابلیت ارتباط مستقیم با کنسول را دارند. قیمت 12 دلاری و کارایی آنها در بازی سبب شده تا بسیاری از علاقه‌مندان در کنار عناوین کنسول Wii U خود ، این عروسک‌ها را نیز تهیه کنند.

amiibo_mrrhr.T640


پیش از نینتندو ، اکتیویژن با اسکایلندر و دیزنی با دیزنی بی‌نهایت دست به چنین کاری زده بودند و ریسکشان هم با موفقیت همراه بود. اکنون خبر می‌رسد که نینتندو تا به امروز موفق به فروش 2.6 میلیون نسخه از عروسک‌های خود شده.

کاربران با خرید Amiibo می‌توانند تعدادی از ویژگی‌های مخصوص سری بازی مبارزه‌ای «سوپر اسمش براس» را آزاد و از آنها به صورت مستقیم در بازی خود استفاده کنند.

جالب اینجاست که فروش این عروسک‌ها دو برابر فروش بازی بوده و این بدان معناست که به ازای هر نسخه از بازی ، دو عدد Amiibo هم به فروش رسیده تا نینتندو به لطف تولید این عروسک‌ها به مجموع فروشی 31 میلیون دلاری برسد.
کد خبر: 193891

وب گردی

وب گردی