تهران-ایسکانیوز: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با صدور بیانیه‌ای توهین به پیامبر اسلام را محکوم کرده و در هیئت‌های دانش‌آموزی در سراسر کشور زیارت رسول الله را زمزمه می‌کنند.

در این بیانیه آمده است:‌«وما ارسلناک الا رحمه العالمین، و ما تو را فرستادیم تا رحمتی برای اهل عالم باشی.قرآن کریم. سوره انبیا. آیه 107» خطاب این آیه شریفه وجود مقدس پیامبر اعظم است.پیامبری که برای همه جماعت‌های بشری رحمت است و برگزیدن و عمل به دین او سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد. خود او نیز می فرماید: جز این نیست که من مهر و رحمتی هستم که از سوی خدا به جهان و جهانیان هدیه شدم.

و اما امروز بار دیگر افسار مغرضان بزدل و پلید به دستان ژورنالیست‌ها سپرده شد تا قلم خود را برای اهانت به رحمه للعالمین،عصاره هستی،پیام آور مهربانی و سفیر هدایت بشری به خدمت بگیرند.

این بیانیه می‌افزاید:‌در جهان امروز که در هیچ اندیشه آزاده و الهی توهین و تحقیر ادیان و فرهنگ‌ها پذیرفته نیست، توهین به پیامبری با 1 و نیم میلیارد پیرو و میلیاردها علاقمند به ساحت نازنینش چگونه توجیه می شود؟آیا سران کشورهای به ظاهر پیشرفته و نظام سلطه به این زشت خود و آزردن قلب میلیاردها انسان آگاه نیستند؟اگر آگاه نیستند،پس چگونه ادعای کدخدایی جهان را دارند؟و اگر ناآگاهند، با چه منطق و سیاستی دست به چنین کار خطا و نابخشودنی می زنند؟

در این بیانیه آمده است:‌آیا انتشار کاریکاتور یا مطلبی در توهین به پیامبری الوالعزم در یک روزنامه که با 3 میلیون نسخه و به زبان زنده دنیا منتشر شد، جز با برنامه ریزی و حمایت همه جانبه نظام سلطه می تواند باشد؟تکرار این اقدامات شنیع طی سالهای متمادی بیانگر نهایت بی منطقی و جسارت و برنامه ریزی جدی ابرقدرت‌ها برای مقابله با اسلام عزیز است.همزمان با حمایت همه جانبه در صحنه های جنگ میدانی در کشورهای اسلامی،موتورهایشان هدایت فکری آنها یعنی ماهواره ها و روزنامه ها نیز دست بکار شده اند.

دانش آموزان ایران اسلامی این بار هم به میدان می آیند تا عشق و ارادت خود را به ساحت نورانی رسول مهربانی نشان دهند. ما این اقدام را محکوم می کنیم و در هیئت های‌دانش آموزی انصارالمهدی(عج)، در اقصی نقاط کشور و از زبان میلیون‌ها دانش آموزان دلباخته پیامبر خاتم ص، زیارت رسول الله را زمزمه می کنیم.این عرض ارادت یک اقدام نمادین نیست،اعلان رسمی برای مقابله با این دسیسه‌ها و شیطنت‌ها است،لذا در روزهای آتی این بیانیه به عنوان فریاد جنبش دانش آموزی ایران اسلامی به سفارت فرانسه تقدیم خواهد شد که به نحو مقتضی در سطح افکار عمومی جهان اطلاع رسانی گردد و به همه سردمداران و حامیان این اقدام اعلام می کنیم که جان بر کف گوش به فرمان فرزند رسول الله ص هستیم تا اذن جهادی دیگر دهد...

إن تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم...
کد خبر: 194170

وب گردی

وب گردی