تهران-ایسکانیوز: نمایش «باد شیشه را می لرزاند» نوشته مهدی کوشکی به کارگردانی مشترک هستی حسینی و مصطفی کوشکی در سی و سومين جشنواره بين المللی تئاتر فجر اجرا می شود.


به گزارش خبرنگار تئاتر ایسکانیوز، کوشکی با این توضیح که محوریت این نمایشنامه، موقعیت و نقش زن در اجتماع، در بازه های زمانی و مکانی متفاوت است، اظهار داشت: نمایش می کوشد  موقعیت چندین زن را در قالب یک زن به تصویر کشد.


_ZS30897

وی افزود: در روند داستاتی «باد شیشه را می لرزاند»  با روایت خطی مشخصی مواجه نیستیم و روایت در لحظات مختلف دچار شکست های زمانی و مکانی متعددی می شود.


_ZS30945

کوشکی با بیان این که داستان این نمایش با تاکید بر عنصر بی زمانی ابتدا به روایت زندگی زوج جوانی می پردازد که به تازگی قرار است صاحب فرزندی شوند، تصریح کرد: این زوج به دلایلی درگیر مشکلات و سوظن هایی نسبت به یکدیگر و اطرافیانشان شده اند.


_ZS30913

وی اضافه کرد: نمایش «باد شیشه را می لرزاند» به این حقیقت می پردازد که انسان در تقابل با اجتماع قرار دارد و تصمیم های متفاوت هر فرد ، آینده متفاوتی را نه تنها برای خود  او که برای دیگر اعضای اجتماع متاثر از آن فرد، رقم خواهد زد.


_ZS30788

به گفته کوشکی، نمایش «باد شیشه را می لرزاند» را به واسطه پرداخت شخصیت های متفاوت وعدم وابستگی به زمان و مکان، می توان از زوایای مختلف و از نگاه هریک از شخصیت های داستان، در مسیری متفاوت دنبال کرد.


در این نمایش شهروز دل افکار، شهره رعایتی و مصطفی کوشکی بازی دارند.


نمایش «باد شیشه را می لرزاند پنج شنبه 2 بهمن ماه در دو سانس 17 و 20  هم زمان با سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تالار حافظ به صحنه می رود.


عکس:زهره صفی نور

کد خبر: 195037

وب گردی

وب گردی