تهران-ایسکانیوز: فرزند همایون خرم از وجود بیش از 10 قطعه منتشر نشده از ساخته پدرش خبر داد که پس از تنظیم و پیدا کردن صدایی مناسب روانه بازار موسیقی می شود.
رضا خرّم، پسر زنده یاد همایون خرّم، در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایسکانیوز با اعلام این خبر گفت: هشت قطعه از این آثار، کاملا ساخته شده که می توان به سه قطعه برای شعرهایی از بیژن ترقی، یک قطعه برای شعری از هوشنگ ابتهاج، یک قطعه برای شعری از سعدی، دو قطعه برای شعرهایی از آقای اکبرزاده و یک قطعه برای شعری از آقای شیرازی اشاره کرد .
فرزند زنده یاد همایون خرم که دستی در شعر و شاعری نیز دارد ،خاطرنشان کرد:پدرم برای ماباقی آثار شعری انتخاب نکرده یا با اشعار موقتی آنها را به نت درآورده است.
وی افزود: تنظیم این کارها را بابک جمشیدی انجام می دهد اما در حال حاضر هنوز خواننده ای مناسب برای اجرای این قطعات، انتخاب نکرده ایم.
خرّم در ادامه گفت: همچنین علاوه بر این آثار ،بیش از 10 اثر از ایشان نیز موجود است که فقط ملودی است و هیچ شعر یا تنظیمی بر روی آنها صورت نگرفته است.
گفتنی است، همایون خرّم نوازندۀ نامدار ویولن، موسیقی‌دان و آهنگساز موسیقی ایرانی، در سن ۸۲ سالگی، بر اثر سرطان روده درگذشت. «اشک من هویدا شد»، آخرین اثر این آهنگساز با صدای شهریار بلوچستانی و تنظیم بابک شهرکی، خرداد 1382منتشر و روانه بازار موسیقی شده است.
کد خبر: 19837

وب گردی

وب گردی