در جلسه شورای عالی فضای مجازی به ریاست روحانی؛  بخش هایی از سیاست های ساماندهی خدمات پیامكی ارزش افزوده و انبوه در شبكه های ارتباطی تصویب شد     سیاست های ساماندهی خدمات پیامكی ارزش افزوده و انبوه در شبكه های ارتباطی در جلسه شورای عالی مجازی بررسی و بخش هایی از آن تصویب شد.

در جلسه شورای عالی فضای مجازی كه عصر چهارشنبه به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری تشكیل شد، با توجه به پیشرفت فنآوری ها در بخش ارتباطات و فنآوری اطلاعات و استفاده گسترده از خدمات پیامك انبوه و خدمات ارزش افزوده پیامكی در شبكه های ارتباطی، سیاست های مربوط به این حوزه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این جلسه پس از بحث و تبادل نظرهای انجام شده ، بخش هایی از سیاست های مربوط به ساماندهی خدمات پیامكی ارزش افزوده و انبوه در شبكه های ارتباطی، به تصویب رسید و بر این اساس مصوب شد كه هر گونه محتوا در خدمات پیامكی انبوه و ارزش افزوده پیامكی باید با رعایت قوانین و مقررات كشور و عدم مغایرت با ارزش های ایرانی – اسلامی باشد.

همچنین مقرر گردید به منظور پایش محتوا ، كارگروهی با مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضویت نمایندگان وزارتخانه های ارتباطات و فنآوری اطلاعات، كشور، دادگستری ، بهداشت، درمان و آموزش پزشكی و سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، نماینده دادستانی و مركز ملی فضای مجازی، تشكیل شده و گزارش عملكرد آن هر ۶ ماه به دبیرخانه شوررای عالی فضای مجازی ارائه شود.

بررسی جزییات و سایر بخش های سیاست های ساماندهی خدمات انبوه و خدمات ارزش افزوده در شبكه های ارتباطی در جلسات آینده شورای عالی فضای مجازی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار خواهد گرفت.
کد خبر: 199302

وب گردی

وب گردی